någon som lyckats med CUUR...
någon som har lyckats med cuur ....???
har just börjat...så vet inte om det funkar än??
någon som har lyckats med cuur ....???
har just börjat...så vet inte om det funkar än??
För att gå ner i vikt måste man få i sig mindre energi än man förbrukar. Det är därför inte troligt att man går ner i vikt enbart av att äta Cuur, dvs utan några andra kostförändringar.
På hemsidan om Cuur har man givit kostråden:
- Ät regelbundet, ofta och i mindre portioner.
- Lägg upp maten du tänker äta på tallriken och ta inte mer.
- Dela tallriken i fyra delar:
Två delar ska bestå av sallad eller grönsaker.
En del av magert kött eller fisk.
En del av en potatis eller 90 g pasta eller råris.
Följer man dessa kostråd går man förmodligen ner i vikt.
följer man de kostråden går man ner lika bra utan cuur!
Köp inte sånt skit, pinsamt av dom att lägga ut den texten på hemsidan å sen påstå att det är tabletterna som gör underverket!!?? Gör precis som det står men skit i att köpa tabletterna!
Ja precis, jag glömde att tillägga att man går ner i vikt om man följer dom råden utan att andvända CUUR.
Så jag håller med...vilket skit!
jag har inte prövat cuur och vet inte vad det har för effekt eller avsaknad av effekt, men det de påstår är väl inte att man inte skulle kunna gå ner utan cuur utan det påstår väl att effekten av de bra motionsvanorna och matvanorna förstärks med hjälp av curr, om jag minns rätt med 54 %?
så för at få reda på om det verkligen fungerar skulle man väl kanske först bara äta bra och motionera under en tid och sen göra likadant plus använda curr och se om snittet för viktnedgången ändras?
Men varför ska man då äta cuur överhuvudtaget? Såna där piller gör inget alls, dom ändrar inte på fettförbränning eller minskar kalorier i maten eller nåt annat skit dom hittat på...
tvillingsjäl. ja som jag skrev så fattar jag det som att cuur ska snabba på viktminskningen (vet inte hur, är inte tillräckligt insatt) och jag gissar på att företaget som har de har tänkt att man ska använda det som kosttillskott föpr att få en snabbare viktminskning helt enkelt istället för 1 kg i veckan kanske det är tänkt att man ska gå ner 1,5 kilo eftersom cuur sägs höja förbränningen med en viss procent. Sen om det stämmer eller inte, det vet inte jag, har också svårt att tro att dessa tabletter kan göra något särskilt, men man vet ju aldrig om man inte testat själv.
Många VILL nog iaf tro att det ska funka och det är ju så såna här företag gör sin vinst...
tvillingsjäl: ja så är det nog antagligen.