Inlägg från: Christie |Visa alla inlägg
  • Christie

Herpes?

Jag tror jag har fått herpes, de svider när ja kissar, de kliar och de ser ut som att jag har blåser eller nått knölliknande. Väldigt pinsamt att skriva om detta...men jag undrar om nån annan har detta, för ja läste att smittan aldrig går ur kroppen Kände av de här första gången igårkväll så jag ska kontakta mödravården på måndag, för visst är de dom man kontaktar? Usch..jag känner mej så deppig...

• Svar på tråden Herpes?
  • Christie

Nån som vet helt säkert vart man ska vända sej? Vart man ska ringa?

• Christie

Har fått veta att de är herpes, känns förjävligt. Smittad för livet. Känner mig smutsig. Tycker de är otroligt jobbigt. Läste att var tredje svensk har de. Men bara att en tredjedel av dessa är medveten om det. Hälften av alla som bär smittan har aldrig haft symptom. Medans andra kan ha problem hur ofta som helst. Konstig sjukdom.

• Christie

De går upp o ner...ibland känner jag att livet är över. Sen tänker jag på alla hemska sjukdomar man kan få som tex aids, cancer osv. Herpes är ju ingenting jämfört me dom. Men inatt hade jag sånna problem så jag knappt kunde sova och då känns de inte så roligt precis...men som sagt..man får försöka hålla humöret uppe

Svar på tråden Herpes?