• L-N

bröllopsplaner men inget bröllop

Är det nån annan här som inte har några planer på att gifta sej än(kanske inte ens förlovade, eller ingen partner för tillfället) men som ändå tycker det är kul att planera bröllop och fundera på hur man vill ha det? Jag har blivit lite knäpp sen jag började hänga på bt..funderar på färgtema och allt möjligt och vi har inte ens disskuterat förlovning..:)
    Vad har ni för planer? Färgfunderingar, kyrkligt/borgerligt, stort/litet, mat, gästlista... Berätta era planer! Det bästa med att bara planera fast man inte vet av nåt bröllop än är att man kan ändra sej hela tiden. Det är ju lite svårt när man har bestämt datum redan...

• Svar på tråden bröllopsplaner men inget bröllop
  • L-N

De färger jag funderar på nu är vitt, gammelrosa och chokladbrunt. Borgerligt antar jag att det blir när det är dax. Tror inte att det blir så värst stort, kanske ett 50-tal gäster. En enkel fin och vit klänning vill jag ha. Enkel frisyr, ev en tiara. En lite speciell bukett skulle jag kunna tänka mej. En som lixom hänger ner lite. Gubbens kläder ska va svarta eller mörkt grafitgrå... Det är vad jag funderar på för tillfället.

• Ankmor

Oja! Jag har planerat sedan lääänge!
    Jag har hängt här på BT sedan 2000 tror jag att det var...

• L-N

Vad har du kommit fram till då? :)

• flame

Planerar för ett bröllop som förmodligen inte kommer ske!!!*S*Är förlovad sedan sommar´n 04 men min karl säger att det ända han går med på är om vi gifter oss i "Vegas" så för mig blir det nog inget...(men man vet aldrig!!!)Är inte speciellt intresserad av ett "in & ut"-bröllop vill ha hela paketet!!! Har redan planerat färgtema,klänning,bukett,frisyr m.m
    För tillfället så åker jag "snålskjuts" på min syrras bröllop som är i sommar!!!

• L-N

flame, berätta gärna om dina planer, om du vill! Är intressant att veta vad andra funderar, så kanske man får lite tips!

• flame

Har det mesta färdigt om jag nu får som jag vill!!! Vad vill du veta?Vet inte riktigt vad jag ska börja....L-N hur ser din planering ut,har du "allt" färgigt el. är du i startskedet?
    Fråga vad du vill,ska svara så gott jag kan!!!

• Mitt hjärta är hemma

Började inte planera mitt bröllop förrän 1 januari i år, har aldrig räknat med att dagen då jag skulle få gifta mig skulle komma, så varför planera? Men efter ett superromantiskt frieri från älsklingen går all min lediga tid till att planera och hänga på BT.

Vi har planerat:
    borgeligt
    plats, dag och tid
    att det skall vara buffé
    vigselförrättare
    klänning beställd från Kina(osäkert kort)
    skor köpta
    55-85 gäster och en prel. gästlista
    men inget annat
    Det hela går av stapeln i augusti.

• förhoppningsis

Vi har precis börjat prata förlovning men jag har redan hängt här i ca månader...
    mycket är färdigplannerat redan för min del.

Svar på tråden bröllopsplaner men inget bröllop