Big brother
Nån annan som kollar på big brother i kväll?
Nån annan som kollar på big brother i kväll?
Men hur vet ni att det är bimbos? Man har ju inte "lärt känna" dom än! Ok, man kan ju tycka att de kunde tatt in "normalbröstade" tjejer också..
september bride
jag åxå! :)
japp! :D
oj börjar nu!
_Cinderella_ , kan hålla med om att de flesta tjejer liknade varann..men jag undrar hur du, och några andra här, vet att de är bimbos? Eller är det nåt man alltid kallar snygga, blonda, storbröstade tjejer? (fast alla va junte snygga..)oavsett hur de är som personer?? Trodde bimbo betydde typ att man hade noll iq och var allmänt blåst...
Jag måste erkänna att jag också fick uppfattningen om att en tjej verkade lite puckad.. säger jag såhär efter mina moralpredikningar :)
Nån som kollade kvällens avsnitt?
Jösses, vilken fart det var på dom i denhär omgången! I säng direkt!
Tycker att jag märker lite "smör-teknik" av vissa killar, de verkar göra allt för att få stanna :) Tex han som låg under täcket och viskade att han verkligen ville va kvar.Man börjar ju fundera om det var därför han låg där med henne, så att hon sen skulle göra allt för att han skulle få va kvar..?! Och den ena verkade sitta ute och "mysa" med olika tjejer. Antagligen för att försöka snacka in sej. Men så ska man väl göra, förstås, om man vill stanna där...