• drömbrud

NUTRILETT

Sitter just nu och tvångsdricker Nutriletts intensivpulver, choklad.
    Undrar om det är någon annan som testat eller håller på?
    Stötta varann i den eviga kampen att tappa kilon, just nu med Nutrilett, som jag tror på...

Vilken smak är godast, har bara testat choklad, finns de godare? Jordgubb?

Funkar det? 2 vekor effektivt, ger det något resultat?

Prata på kära BTare, så gärna.

Nattkramar!

• Svar på tråden NUTRILETT
  • drömbrud

Jaha, smart! Man kan ju äta lunch som vanligt ( är vegitarian så jag äter oftast nyttigt)...Och kasnke hålla på lite längre, jag är ite så överviktigt, jag är 1,74 och väger 79 kilo, men jag skulle vilja väga 69. Ochsen är det för mig it lisom vikten som räknas utan det där putet på magen, mulliga ansiktet som ska bort...Klart, prommenader gör ju saken bättre, träna gör jag 1 ggn i veckan på gym, antagligen för lite men hinner inte mer.
    Jag tycker nutrilett är så himla äckligt bara, står o håller för näsan och tvngsdricker det, vatten imellan klunkarna, usch..

Tillie
    Ska vi köra tillsamsn o peppa o så? vore kul o se hurmycke du går ner o så, lite mer "skoj" i själva grejen då.
    Idag misslyckades jag tyvärr, köpte en choklad bit, mens du vet..usch...
    Men imorgon böjar jag gärnet, kanske en lätt lunch?
    Vatycker du!?
    Kramar

• drömbrud

Men jag har "naturdiet" , det står iaf det p påsarna, men ändå är det Nutrilett..
    Jag smakade en BAR idag, de var faktiskt helt OK, fast mycket dyrare..

Tillie, va duktig du är som tränar så ofta, jag kör oftast spinning eller styrka...Borde gå oftare, usch..
    heheh
    Idag åt jag Sallad och 3 pannkakor, usch,inte ens gott, men resten avdagen blir det tvångsmatning ;)
    Ja men visst, jag kan oxå ha vägdag då, måndagar kanske, hur länge har du tänkt dig att hålla på? Va har du för målvikt?
    Take care!

• drömbrud

Men Äter du bara Nutrilett (naturdiet) ?
    Eller blandar du lite?
    Jag skulle oxå vilja gå ner ca 10 kilo, mer för att, ja, trivas med mig själv, slippa försöka undvika speglar o sånt. Visst, jag tycker jag ser bra ut men liksom inte alltid..:P
    hahaha..

Jag tror jag klarar det till sommaren? Eller va tror du? Om jag käkar lunch (nyttig) och sen resten natur diet, eller tycker du att jag ska hårdköra 2veckors diet ENDAST påse och sedan äka lite lunch ett tag framöver? Är lite osäker?

• drömbrud

aaah, idag har jag ätit lunch som vanligt, men såklart mycke grönsaker, perfekt..:D
    Men September bridge, du kna oxå vara med oss o peppa varann, då är det hela myyyycket enklare...jag tror oxå att d klarar att gå ner dina kilo fram till brölopet...:D

• drömbrud

Har hört lite olikma alternativ, vilken som är godast och så. Men när jag började med Naturdiet trodde jag det var nutrilett...Har de samma effekt?
    Kram

• drömbrud

har oxå slarvat, usch..samma här...hårt hårt nu...ina kompromissser..:p

• drömbrud

Bra tänkt...Man ska se det långsiktigt...
    Igår åt jag nästanbara nutrilett, o potatis..hihih..
    Idag får ja se hur de blir, e ju söndag, ska på bio ikväll, tar md mig en BAR dit..:-P

• drömbrud

Ooh kära nån, 27 Kilo, det peppar en verkligen!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Men hur gjrde du? Är du bara nutrilett???
    Berätta berätta...
    Jag vet inte hur de går, jag e rätt seg, måste verkligen bestämmamig för att ja ska klara det. Inga kompromisser asså..

Hur länge o hur ofta gjorde ud? Påsar? Intensivt eller bar?

KRAMA!

• drömbrud

Oj ojoj..
    Jag tycker det är så roligt om vi kunde peppa varann här, liksom, ge råd och sånt, jag tänkte börja om helt ed 2 veckor intensivt på onsdag....Låter det bra? Har slarvat så mycket i helgen..:S

Svar på tråden NUTRILETT