• drömbrud

NUTRILETT

:D
    Va trevligt, välkommen in i gänget.
    Jag ska oxå börja min intensiv imorgon, ska köra tills ja gått ner 10 kilo!
    Men vi hejjar på varann här, jätte bra, så glad att ja inte är ensam :D
    Hejj hejja..
    Hadet bra! Så hörs vi :D

• drömbrud

Eller kanske 15 till och med..:D

• drömbrud

OJ!
    hAR INTE VART INNE HÄR PÅ LÄNGE, FÖRLÅT ATT JA INTE SVART, HAFT FULLT UPP PLUGGAR PÅ VARDAGAR O JOBBAR HELA HELGER OCH SEN JOBBAR JAG KVÄLL/NATT VISSA DAGAR OXÅ..SORRY FLICKOR...
    JAG HAR INTE ÄTIT NUTRILETT PÅ CA 1 VECKA, JAG HAR TAGIT EN PAUS OCH TÄNKER BÖRJA IGEN, GÄRNET V.9
    HUR GÅR DET FÖR ER? GETT UPP? JAG VILL INTE GE UPP, MEN DE ÄR SÅ LÄTT LIKSOM...USCH...MÅSTE KÄMPA VIDARE...BERÄTTA OM ERAN SENASTE KÄMPAR VECKA..:D

ooooooj..Haha, hade caps lock :Dpå..sorry..heh, orkar inte skriva om allt..
    Krmar!

• drömbrud

Juliette
    Ja, jag ska köra intensiv då, vecka 9, 10, och fall de behövs mera så fortsätter jag intensiv ett tag till. Jag har inte vågat väga mig, vill ju inte bli besviken. Ska inte väga mig förens vecka 10..Hahaha.
    Men du är duktig du, ett kilo är ett kilo, tio sånna gör stor skillnad, det är så man ska tänka. Bit för bit..:P

Så du går oxå i plugget Tillie, jag går sista terminen fast i 2an, förstår hur det känns med mycket plugg...Samma här vettu.
    Men hur gör du på lunchen, tycker inte du att det är pinsamt att ta fram en pulverpåse och skaka medans alla andra käkar massa mat? Jag får massa jobbiga kommentarer från mina polare då. Inge kul, du kommer ändå inte lyckas med den där skiten...bla bla bla...

Men aja, börjar på lovet så hiner de inte se när jag börjar..:P

• drömbrud

Tillei, går du på Cyber i Nacka? ;)
    Haha, men det är ju faktiskt bra, att du inte fått kommentarer. Jag har faktiskt tagit med mig en bar en gång, klart mindr kommentarer...:P
    Ska se, kör hårt i vecka 9 som sagt...
    Juliette,va du är duktig!!!!!!!!!!! Kämpa gumman!!!! Du oxå Tillie!!!!!!!!!!
    1000 kramar!!

• drömbrud

Juliette, vet inte om jag orkar vänta tills vecka 9 med min intensiv, det går ju så himla bra för dig, ser du någon skillnad oxå?
    Ska jag börja igen nu kanske?

Tycker du ska äta ordenkligt nu när du är sjuk, kroppen behöver enegi för att återhemta sig..:D
    Lycka till :D

• drömbrud

Jag har aldrig testat Cambridge men min M2B mamma var försäljare inoim cambridge föut, och min M2B tyckte till och med om det, och han är inte lite kräsen..:P
    Haha, men jag vet, nutrilett smakar S K I T....Hahahha, men vill man vara fin får man lida pin...Så man säger eller hur..
    Nu ska jag laga massa god mat till min pojkvän när han kommer hem från en spelning, inge nutrilett här inte, inte nu iallafall...

• drömbrud

WOW va du är duktig, men du har ju verkligen kämpat, hur lång tid? Ett år eller?:)
    Aaså, om de bara e på nutrilett så e det strålande.

JAG VILL OXÅ!!!
    Jag suger på att gå ner i vikt, Skulle må så bra med mig själv om de där extra kilona försvanm, liksom klara av att stå framför en kamra utan att försöka gömma magen och typ le lite för att inte det runda ansiktet ska synnas...
    Jobbigt, sååå jobbigt..
    Jag hatar mig själv juste nu, usch o blää...Nu ska ja gå o sura resten av veckan, jag suger hårt!

• drömbrud

Det är ju äckligt med naturdiet, fast klart billigare, när ja ska börja köra igåg igen, om en vecka så ska ja köra natudiet...Får testa det där med krossad is.
    Kan gå in på mc donalds o be om vatten o is o en påse morötter. Så kan ja sitta där o shaka o äta mina morötter.

Jag vill gå ner 10kilo till maj, och 15 till Juli ugusti typ..

...suckar...

• drömbrud

ahaa, det är ju smart, men då vräker du väl kasnke inte i dig glass o godig och massa fet mat?
    O sen, om du är sugen på måndagar, ta en bar, de är faktiskt goda, om man inte är dem för ofta eller jämnför dem med en "riktigt" chokladbar...

Svar på tråden NUTRILETT