• Clobberella

kreativ bröllopsnatt!

Trodde väl att den rubriken skulle fånga din uppmärksamhet

Det jag undrar är:
    Finns det några roliga (och förhoppningsvis billiga) alternativ till ett vanligt hotellrum på bröllopsnatten?

Tält, trädkoja, husvagn, vad vet jag? Kom med roliga förslag!

Hotell känns onödigt dyrt, och ärligt talat, hur roliga brukar hotellrum vara egentligen?

• Svar på tråden kreativ bröllopsnatt!
  • Clobberella

Oh så häftigt!
    Synd bara att vi gifter oss i Växjö så det är lite långt att åka!

• Hedros

Ja, det blir väl lite väl långt... Men nåt för första årsdagen kanske?

• Clobberella

Ja varför inte! Ska nog anteckna det!
    Eller -1årsdagen kanske? (I år alltså)

• agnelia

Hotell Hackspett är bara för 1 person! Men Utter Inn är för 2!

• Shakti

Vi var lite inne på att åka till en ö och sova i tält, grilla tilsammans och så... Men sen blev det inte så för vädret är så osäkert!

• Nasse7

Det finns ju såna där tält som scouterna har, med kamin i. De kan ju sova i tält mitt i vintern. De är ju rätt stora och då gör det ju ingenting om det är dåligt väder när man kan hålla sig inne i tältet. Så kan man ha lite fällar på golvet och lite varm dricka på natten och sånt där. Mysigt...

• Clobberella

Jo tält är ju lite mysigt... man får bara hitta nånstans där det inte finns så många andra campare
    Men man får väl sätta upp tältet i förväg i så fall, för det orkar man nog inte göra mitt i natten.

•  Miss Cee

Tja det finns ju stugor att hyra, så kanske man kan stanna lite längre. Fast roomservicen får man ju skippa då.

Annat alternativ är ju att låna någons sommarstuga. Billigare, man får vara själv, har större utrymme och kan kanske stanna längre =)

• Clobberella

Några kreativa människor här idag?

Svar på tråden kreativ bröllopsnatt!