• oma

Till er som redan gift er

Jag gifte mig i januari och jag undrar om det finns några andra brudar där ute som haft sin stora dag och nu tycker allt det roliga är över? Att ha planerat i flera månader och sedan blir allt så lugnt. Usch, det var ju så roligt att planera och nu är det över. Missförstå mig inte, jag är ingen bridezilla!

Kramar Fru Oman

• Svar på tråden Till er som redan gift er
  • Fru Calice

Känner absolut igen mig! Planerade i 1½ år och sen i juni var allt över! Men jag ser fortfarande fram emot att få göra fina fotoalbum. Håller på att samla på mig saker till dessa och förstorar lite kort osv. Det tar lite tid... Men jag vill suga lite på den enda karamellen jag har kvar!

• bride no1

Jag känner igen mig lite, planerade "snabbt" vårt bröllop i ca 7 månader!! Känns lite tomt numera, vet knappt vad jag ska in här på BT å göra längre, fast jag har ju en tråd, (Januaribrudar-var finns ni) som jag "tillhör" med jätte trevliga tjejer att prata med, så det är ju bra!!

Men visst känns det lite tomt utan all planering!!
    Men nu har vi funderat på att ev flytta en bra bit från där vi nu bor, så då blir det lite nytt å planera!

• f.d. Svart brud

Du är inte ensam, det är jättevanligt. :)
    Det gäller att hitta någonting annat att fokusera sig på. För vissa kan nästa natruliga steg vara att skaffa barn. Jag lovar, då har man annat att tänka på! ;)

För mig var det att lära mig göra hemsidor. Och då föddes idén till svartbrud.se - att göra en inspirationssida för blivande brudpar, genom att visa upp bl a hur andra brudpar gjort.

• Snart ett år

Jag tycker det är skönt att det är över! Det var en otrolig fokusering och nu är vi gifta - det bästa av allt!
    Jag är glad att vi tog det stora steget och även glad att det bara sker EN gång....

• oma

Till fd. svart brud.

Vilken kanonhemsida du har. Jag är verkligen imponerad. Sidan är verkligen en bra inspiration till blivande brudpar.

• Hilde

Jag är faktiskt glad att det är gjort. Det var en fantastisk dag och den blev bättre än jag hade hoppats. däremot gillade jag inte all stress som uppstod krng bröllopet och stressen för att få allt att gå ihop m.m. När det var gjort kunde jag liksom andas ut och känna mig supernöjd

• f.d. Svart brud

Tack oma! :)

Jag hade aldrig kunnat gissa att den skulle bli så populär! :D
    Men det är kul att jobba med den och kul att så många vill bidra med bilder på lite annorlunda och alternativa bröllopsdetaljer.

Svar på tråden Till er som redan gift er