Mycket gäster lite pengar?
Någon som är i samma sits?
Vikommer nog bli 100-200 gäster beroende på hur många kompisar och hur vi gör med släkt som bor på långt håll...
Någon som är i samma sits?
Vikommer nog bli 100-200 gäster beroende på hur många kompisar och hur vi gör med släkt som bor på långt håll...
De som bor på långt håll får fixa hotell, vandrarhem plats själva, man kan ju skicka med ett infoblad i inbjudan om ställen och priser.
Det ska vi göra.
Har även varit bjuden på ett bröllop som var 20mil bort och vill man gå så givetvis fixar man hotellnatt själv också.
Vi har varit på många långväga bröllop och då har vi som bröllopsgäster alltid fått betala vårat boende själva utan att det har varit ett dugg konstigt. Precis som Blivande Fru skriver kan man tipsa om boende i olika prisklasser. Annars kan du ta kontakt med något hotel i närheten och kanske förhandla och få lite rabatt åt era gäster om det blir så att många gäster kommer att bo på ett och samma hotel.
Vi kommer väl att bli runt hundra och ekonmin är väl sämre än för många andra... eller så kanske alla tänker. Men jag försöker tänka att vi ska fixa det och på vårt egna sätt. Många gånger är folk helt hysteriska över en massa saker som känns helt onödiga. Har redan köpt min ring som jag hittade på "rea" och bara kostade 1600:-, ska försöka hitta klänning på china-ekt (är lite nervös över det bara)... sen letar jag tips här på BT. Hoppas att vi fixar det! :o)