• Drillen

En fråga...

Är det någon som vart med om något kul pinsammt när de har haft sex? :P

• Svar på tråden En fråga...
  • Lyckligt gift!

Ska funder lite....och medans jag gör det så kan väl du berätta något pinsamt som hänt dig?

• Drillen

visst kan jag det.
    en gång gled jag mellan sängarna och hamnat på golvet och slog mig och killen var kvar och kolla häppet på mig. täcket och allt fick jag med mig.

• Drillen

senaste jag vad med om var att kille som jag hadde sex med hadde en percing där nere och den lossna från honom och fastna inne i mig. han bara sa att vi hadde ett problem och garva :) och sa att jag inne fick sno med den hem. :/ sj fick jag försöka få ut den och det var inte det lättaste och ej så skönt gjorde rätt ont. och han stog och garva i början sen hjälpte han mig och tog hand om mig. (lite jobbigt situation)

• Drillen

det jag kommer på nu ska fundera med mer.

• Lyckligt gift!

Hmmm....aj som #&% va ont det måste ha gjort!!! Nja, det har väl hänt att något av barnen kommit in i fel läge så att säga...och att man fisit....:)

• Drillen

okej hihi jobbigt :P ja det gjorde lite ont men gick över. hoppas inte barnen kommer in i gen då.. kan ju var lite tråkigt att få kanske avbryta.

• pickolina

Har faktiskt aldrig råkat ut för ngn pinsam situation... Ska väl vara glad över det antar jag... *s*

• Pink Lady

En kille var så full att han somna mellan mina ben en gång *haha*, var väl mest frustrerande just då...inte så pinsamt (kanske för honom).

Har väl också hänt att man i studens hetta varit lite ivrig och råkat slå till saker (även killen) när man försöker få av sig kläder ;)

Men något riktigt pinsamt kan jag inte komma på just nu...eller jo kanske när jag ångrade lite att jag haft sex med ett gammalt strul/kk och sedan flydde fältet tidigt på morgonen..han bodde i hus så jag fick klättra ut genom fönstret för man låste med en nyckel innifrån som jag inte hittade. Haha, så här efteråt garvar jag bara...men just då var det mest "ånej va dumt". ;)

• Carma

hahaha .... bra att du inte trillade i ngn rosbuske eller ngt. Lyckligt slut!

Jag kan inte komma på ngt liknande tyvärr. Ska vara glad över det kanske som pickolina säger.

• Angelita

Jag har en.... RIKTIGT PINSAM! Min före detta pojkvän och jag började mysa i soffan, jag "gave him a blow job" (för att utrycka sig fint? ) Han satt i soffan, och jag på knä mellan hans ben på golvet, så hör jag honom säga "riv mig" jaha tänkta jag och rev lite lätt över hans bröst samtidigt, men så upprepar han "RIV MIG" JAaaa! Tänkte jag, jag gör ju det, och tog i ännu mer och rev hårdare....
    Ni förstår kanske hur detta slutar...?
    Han sa inte "Riv mig", jag hörde fel där nere mellan låren... "Rid mig" var det han sa... haha!
    Fick skämmas lite sedan... Han var lite lik en zebra på bröstet...

• Kurdovic

Angelita

HAHAHAHHAA lol den va soft haha :D

• MrsNyberg2B

Vilken härlig tråd.... Jag funderar själv på om jag har något pinsamt att berätta, men just nu kommer jag faktiskt inte på nåt, men det borde ju ändå inträffat någon gång, tycker man.....

Svar på tråden En fråga...