layaspot = besvikelse!!!
Vill bara skrika ut mina besvikelse. Speciellt som jag fått tips om denna lilla leksak här på BT...
500:- bortslängt!!!
Känner ju inte ens att den vibrerar... :(
Vill bara skrika ut mina besvikelse. Speciellt som jag fått tips om denna lilla leksak här på BT...
500:- bortslängt!!!
Känner ju inte ens att den vibrerar... :(
Har du testat den ännu?
Dum fråga kanske, men såg på sex inspectors (jag fastnar alltid framför SI, kan inte hjälpa det!) att man ska testa dem på näsan istället för på handen, eftersom man inte är så känslig i huden på händerna.
Men om du testat den på "rätt ställe" och inte känner något kanske det är fel på den...?
Jodå, jag har testat den på "rätt" ställe... Jag har ganska många leksaker och flera favoriter men denna var det sämsta jag någonsin testat.. Blir så besviken med tanke på att den e så dyr. Hade den inte varit så dyr hade det inte varit någon katastrof liksom men nu känns det tungt... :( SÅ besviken!
Annars är ju många leksaker väldigt billiga och då kan man chansa liksom... Tog en rejäl risk när jag köpte en kanin för 1000:- i och för sig men det lönade sig.. *hehe* Den är värd varenda krona.
Men detta var 500:- åt helvete rent ut sagt... Bläääääää.....
Reklamera!
Vet ej var du köpt den, men på amorspilar står det iaf att den har stark vibration (eller något liknande) och i ditt fall har ju det utlovade inte infunnit sig, varför du borde ha rätt att få pengarna tillbaka
Kan ju hoppas... Det blir så knöligt bara. Det var inte jag som beställde den... Då måste jag dra in killen som beställde den i det hela och usch det kommer bli så bökigt...
Han beställde den som gåva under premisserna att han skulle få se mig leka med den... (Vi har ett långt förflutet tillsammans) Sedan ångrade jag mig pga att jag tappat intresset helt för honom. Han vägrar dock låta mig betala så jag tänkte skicka pengar i ett kuvert till honom, för det känns fel att ta emot den.
Men om jag nu ska reklamera den så måste jag kontakta den här killen...
Jag var skitotrevlig mot honom igår för att jag tröttnade på hans eviga tjatande trots att jag är ointresserad..
Jaja, detta blir nog kul... Not!
Nu har jag mailat stället i alla fall så får man väl se vad de svarar... Hoppas det löser sig.
Det MÅSTE vara något fel på den!!! Jag har haft min i ca 18 månader och är SUPERNÖJD. Bästa lilla prylen jag köpt. Min man tycker också den har supersköna vibbar. Är bara rädd att slita ut den, ibland används den dagligen...
Hoppas jag kan få den reklamerad då...
Nej den känns alltså i princip inte alls överhuvudtaget, varken mot huden på övriga kroppen eller "där" så att säga...
Blev så besviken när det är så mkt pengar och jag hade verkligen förväntat mig att den skulle vara såå bra med tanke på allt man hört (läst). Bla av dig tror jag.. *hihi* I någon gammal tråd.
Fick den att vibrera mer sedan. Bytte batterier. Det var helt nya märkesbatterier men det måste varit något fel på dem...
I vilket fall så är jag fortfarande besviken och nu, eftersom det inte är något fel på den så kan jag inte reklamera den. Bara stå sitt kast att man beställt en produkt som man inte alls gillar... :(
Jag kanske borde köpa den av dig?
Det får du mer än gärna göra.. *s*
Har du nån mejladress där vi kan "pratas vid"?
Har just mejlat!
Pickolina: Tack för att jag fick köpa Layaspoten! Det var trevligt att träffa dig irl. Hade inte jobbet kallat hade säkert kunnat prata läänge...
hade VI... skulle det ju vara
Tack själv! =))
Ja verkligen kul.. *hihi* :D