26 år och singel?!
Sitter i valet och kvalet...ska vi göra slut eller ska vi gifta oss. För nåndera verkar det bli. Vi är mera som bästisar än älskande. Min sambo gillar inte sex, jag kan inte uttala mig då jag har så lite erfarenhet men _tror_ att sex kan vara så mycket mer. Kan inte tro att det skulle finnas någon kille som skulle älska mig mera än vad han gör och ställa upp på mig som han gör. Vi tycker jättemycket om varandra, ja vi älskar varandra! Men då det kommer till sex....så tror jag mera vi är som syskon eller vänner. Han har ju ingen lust till mig!
Att vara 26 år och singel gör mig livrädd! Jag har svårt att få nån kille och antagligen tar det år utifall jag hittar någon som vill vara med mig och som jag vill vara med. Vill ju inte bli för gammal för att skaffa familj och inte heller rusa in i familjebildning det första jag gör huruvida jag skulle träffa någon annan. Eller skall jag satsa på det förhållande jag har nu och acceptera att man inte kan få allt. Inget förhållande är ju perfekt...Vi älskar ju trots allt varandra. Borde inte det räcka. Hur tusan skall man veta vad som är rätt?! För ensam vill jag inte vara, då lever jag hellre i ett kompisförhållande än utan någon att dela sitt liv med.