• la fleur

Bröstop på tisdag

Hej alla goa tjejer! Har ni några sista råd ? (bröstoperation på tisdag på Victoriakliniken) alla råd tages vänligen emot....PIIRRIIGGTT!!!!!!!!!!Tusen kramar vi hörs efter op!!

• Svar på tråden Bröstop på tisdag
  • linkita

Hej tjejen!
    Hoppas att din operation har gått bra? själv så blev jag op i måndags, dan för dig men på Sophia hemmet. Hur mår du? är allting bra efter op?
    Kram

• la fleur

Hej linkita, har inte sett ditt svar, förlåt!!Jag mår bra, hur mår du?.Hur ser dina bröst ut?är du nöjd? Jag velar fram och tillbaka beroende på dag.....undrar när man kan se slutresultatet... Kram

• Filipa

linkita,

hur var sophiahemmet? vilket implantat och vad kostade det?

la fleur,
    vad har du valt for implantat? det gar saker jatte bra, charles verkar ju vara toppen eller hur! Du far skriva sa fort du orkar efter operationen och meddela hur det gick!!
    LYCKA TILL!!

• regnbågen

JAg var på victoria i måndags :D (NU mår jag kanonbra :D)

Iaf, mitt bästa tips och det gäller alla är att ni andas djupt och sakta. Det är lättare att hålla nerverna i styr ;)
    Ta med ngt att göra ifall du får vänta tills sent på eftermiddagen. (Handarbete, korsord eller liknande)
    Och framför allt bekväma kläder inför hemgången! En överdel som knäpps framåt är om inte behövligt iaf minst sagt önskvärt.

*Lycka-till-kram* :D

Svar på tråden Bröstop på tisdag