• Drakdal

Övernaturliga händelser...

Jag städade hos en bekant och var helt ensam där när jag plötsligt kände en hand på min axel, vände mig om ingen där.

En morgon när min sambo hade åkt till jobbet 05.30 hörde jag en kvart efter att han åkt att någon stoppade in nyckeln vred om och gick in på toaletten lyfte på toalocket och pissade. När jag ropade svarade ingen gick upp och ingen där.

Min moster har någon hos sig som städar hennes hus, hon behöver aldrig städa och desutom vinklar denne person alltid tavlorna så att de hänger snett. Hon har också sett denna "kvinna" skymta i hallen.

Min kusin pratade när hon var tre år om "när hon bodde i spanien". Ingen hade någonsin pratat om spanien och hon visste allt, kunde rita deras flagga och hon berättadde om husen de bodde i och hur det såg ut i omgivningarna där. Hon beskrev exakt hur det såg ut där för ca 150år sedan. Hon pratade ofta om detta men hennes mamma tyckte att det var läskigt och sa åt henne att sluta med det, vilket hon då gjorde mer och mer.

Vi födde upp katter när jag var liten och jag drömde alltid innan om hur många det var och vilka färger och kön de hade och det stämde alltid.

När jag var ett halvår i London ringde jag min pojkvän på förutbestämda dagar men en kväll kände jag att jag bara var tvungen att ringa honom. Jag ringde och fick inget svar vilket var konstigt eftersom han alltid hade sin mobil på. Fick reda på dagen efter att han hade blivit misshandlad exakt vid den tidpunkten då jag ringt honom och han fick åka ambulans till akuten. Det var inget jätteallvarligt men han hade tuppat av av sparkar mot huvudet.

nu kommer jag inte på något mer för tillfället

• Drakdal

För ett år sedan ungefär låg ett ägg knäckt på golvet och någon hade slängt skalet i slasken när vi vaknade på morgonen, dessutom fattades ytterligare ett ägg från paketet.

När vi var mindre kunde jag och min kompis läsa varandras tankar vi testade flera gånger med lyckat resultat varje gång. En gång som jag kommer ihåg extra mycket hade jag ritat ett rött äpple på en lapp och gömt den sen kom min kompis in och jag frågade vad jag tänkte på och hon sa "ett rött äpple". Men som sagt det var när vi var små.

• Drakdal

natten till igår drömde jag att en kompis var gravid, ringde igår och sa vad jag hade drömt, då sa hon att hon precis i dagarna fått reda på att hon var det och att hon ska ha i november.

• Drakdal

Ja jag är jätteglad för deras skull! Och det är lite spännande att drömma sanndrömmar

• Drakdal

måste bara berätta...

Skrev i början på tråden om en natt då "någon" öppnat kylen och knäckt ett ägg på mattan och slängt skalet i diskhon. Nu har det hänt igen!

Min mamma vaknade i torsdags morgon och gick in i köket, där på diskbänken stod en assiett med ett knäckt ägg på och skalet i diskhon. dessutom var balkongdörren upplåst vilket den inte var när hon gck och la sig). jag tycker att det är läskigt men VAD är det??

Skrev även tidigare om att jag drömt om att min kompis skulle få barn, drömde att hon skulle få i sept-okt men när jag frågade henne sa hon nov, men nu när vi pratade sa hon att de räknat fel och att hon var beräknad i slutet på oktober!

Svar på tråden Övernaturliga händelser...