• Ms N

Övernaturliga händelser...

Detta som jag skriver kanske inte är klassat som "övernaturligt", men lite konstigt är det.

Jag var riktigt kär i en kille i min klass under precis hela grundskolan. När känslorna hade svalnat på gymnasiet, så "fick vi till det" på en fest en gång och kysstes. Det var ju mysigt, men jag var inte riktigt kär i honom längre. Vi erkände på fyllan att vi hade varit kära i varandra under en längre tid för några år sen. Fortfarande hade jag dock känslan inom mig att vi på nåt sätt hörde ihop, som jag alltid har kännt. Det var ungefär vid den här tidpunkten när jag var 16 år, som jag började drömma om honom med jämna mellanrum. Alltid samma dröm, att vi vill ha varandra, men att nånting ALLTID kommer emellan. De här drömmarna har jag haft nu i ÅTTA år ungefär en gång i veckan. Jag är verkligen inte kär i honom i verkliga livet och ska oxå gifta mig med den helt annan kille inom kort. Jag ser den här killen i verkliga livet mycket sällan. Men drömmarna består och försvinner aldrig, vare sig jag vill eller inte. Och jag vaknar med otroligt starka känslor varje gång, som att vi har ett starkt "band" mellan oss. Låter märkligt, men så är det.

Svar på tråden Övernaturliga händelser...