Hallå alla...Måste bara berätta om våran bröllops dag...I lördags den 1 april...
Det har gått i våran trappa men nu var det ett tag sedan vi hört något...
MEN på bröllops dagens morgon så satt vi fem vuxna och tre barn i köket...Då hörde vi (vad vi trodde var vår 3åring som kom)någon som kom med lätta steg nerför trappan.
Min tärna gick för att möta våran dotter ,men trappen var tom
Vi var dock bara tre stycktne som hörde detta(ja av oss vuxna då,barnen hörde det med)Det var jag ,min make och min tärna
Hur som,så glömdes det bort tills vi var i kyrkan...
Min tärna berättade i måndags att min mamma som är död sedan ett år var emd oss i kyrkan...Hon gick bakom oss in,stod mellan prästen och pappa som filmade...
Det syns på filmen,för ljusen i den kandalabern som var vid pappa,alla dom ljusen fladdrade,medans alla andra ljus var stilla...Det var fler än vi som märkte detta och alla tyckte det var otroligt och eftersom alla på bröllopet kände min mamma så var dom över tygade om att det va hon som var där och gjorde små tecken...
Min tärna sa även att så var det, men då har hon otroligt mycket mediala gåvor...vi andra kände bara,men hon såg,inte hela mamma,men som en skugga och var övertygad om att det var hon,hon sa även att det kändes så i hela henne...
Sen såg vi som sto där framme även hur någon var uppe på läktaren i kyrkan,vi såg bara en skugga,men även det fastnade på filmen...man såg inte tydligt,men man såg hur någon rörde sej där...Jag tycker det känns underbart,att veta att vi hade "besök från andra sidan"denna stora dag!