Oj var ska jag börja??
Här händer något nytt varje dag..Men det som händer oftast varje dag är när någon går i våran trappa ( så även gäster hör det)men ingen finns där...
En annan sak gäller min 3åring..Som ofta pratar om och med mormor(min mamma som dog för ett år sen)både mitt i natten och även då hon leker..Vi brukar fråga vem hon pratar med,då¨pekar hon mot väggen och säger :"Jag leker med mormor" mormor läser för mej"
Jag har mycket att berätta,men hinner inte nu så jag får väl återkomma till denna tråd..
Men innan jag går måste jag bara berätta om drömmen jag hade i natt Men först lite fakta så ni hänger med på drömmen.
Vi har frågat en kille(grannens pojk på 22år)om han vill fotografera oss på vårat bröllop,för han är suverän på att ta kort och har en riktig kamera.
I sista hand hade vi pappa som val,men vill att han skulle slippa fota för en gångs skull,eftersom han får göra det så ofta annars..av förklariga själ
Så hur som haver,vi frågade denna jätte duktiga kille,men han visste inte om han skulle jobba eller ej.
Så i natt drömde jag att han ringde oss och sa att han kunde fota oss,bröllops dagen kom och han tog verkligen kort och det blev så bra som vi tänkt och så vidare.
Denna dröm berättade jag för min blivande i morse då jag vaknade.
Och nu på msn så berättade denna kille att han faktisgt kunde fota oss
Så jag berättade om drömmen för honom,gissa om han skrattade..men han tyckte jag inte var i ordning ,som han sa