• loppi

Om man e sjuk då??

Här sitter jag nu med alla möjliga fel...influensa =(
    Har såååå tråkigt. =( Min kille ser på OS, kul kul...
    Jag käkar hostmedicin och halstabletter om vart annat. Då plötsligt insåg jag! Men min GI metod då!! Jag har knapt käkat nått på fyra dar...lite snabb makaroner, vitt bröd...och massa honungs vatten... Skan jag verkligen orka bry mig om GI nu ?? Har tappat nästan tre kilo (och det e ju helt ok, kommer förmodligen att gå upp det igen när jag frisknar till )

Måste bara få skriva av mig lite..

• Svar på tråden Om man e sjuk då??
  • utvandraren

Hej! här är en influensare till.. Jag har kört på magvarianten så det blev en ordentlig rensning... Hehe. Nää uff, ordentligt illa faktiskt. Sen igår äter jag igen, rostat bröd, yoghurt mm. Idag blir det soppa. Tror inte du ska oroa dig om gi nu... Köp energidricka- det är kung!! Läskande och gott om man har lite feber oxå. pluss mineraler och salt.
    Krya på dig!!

• loppi

Tack influensa syster =) Energidricka det ska bli det. Skönt å höra att jag inte behöver bry mig om GI nu.
    Krya på dig du oxå =)

• utvandraren

prova de med citronsmak. Har haft god tid på mig i veckan att prova igenom alla sorter...
    Sen tycker jag din käre kan droppa os och så kan ni se på en dvd eller så tillsammans...

Svar på tråden Om man e sjuk då??