• xela

Vilken storlek ska jag ta?

Ska förstora brösten snart men är osäker på vilken storlek jag ska välja på implantaten. Jag kommer lägga in koksalt under bröstmuskeln. Nu vet jag inte om jag ska välja att lägga in 350cc eller 380cc. Jag vill ha ganska stora bröst men inte för stora. Jag vill att de ska se stora men naturliga ut. Jag är 164cm lång och väger 66kg, idag har jag en normal B-kupa och siktar på stor C/ liten D.
    Alla bilder jag kollat på skiljer sig så. De som liknar mig på före bilden kan sedan lägga in 350 och få jätte bröst i form av en amerikansk fotboll (jätte fult) till att få för små bröst för min smak. Sedan har jag sett de som lagt in 380-400 och vissa ser ok ut andra ser hemska ut (jätte monster som är spända och ser verkligen opererade ut)
    Hur ska jag kunna välja?
    Har gjort ristest men är fortfarande jätte osäker på storleken.

• Svar på tråden Vilken storlek ska jag ta?
  • pickolina

Som du säger så blir ju resultatet olika från person till person, så ingen kan ju råda dig åt något håll, för ingen kan veta resultatet..precis lika lite som du själv vet... Tyvärr, svårt det där!

Jag är 164 och vägde vid op 52kg, jag la in 270cc och gick från C till DD.. Men det var ju jag det...

• xela

Oj det blev ju jätte stort!
    Men du väger mer än 10 kg mindre än mig oxå och det gör nog en stor skillnad, eller?
    Är så frvirrad.

• pickolina

Ja det där är jätte förvirrande tyvärr... Vore ju så mkt enklare om alla fick samma resultat liksom, att en viss cc-storlek alltid gav exakt en viss ökning..

I bröstoperationstråden så var det någon som påstod att 300cc gav en ökning på ungefär 2 bh-storlekar men det är ju en generalisering.

En tjej fick ju D-kupa med 215cc...

Å som du säger, tittar man på bilder så lägger vissa in mycket mer men får ändå inte särskilt stora...

Jätte knepigt! Hoppas du kommer fram till hur du vill göra och blir nöjd med det.

Svar på tråden Vilken storlek ska jag ta?