• Ulrica28

orolig och frusterad - kisserier

Det finns ju så många duktiga människor här, någon som har något smart eller upplyftande att säga om mitt problem?
    Jag har i ett par veckor haft problem med att jag känner mig konstant kissnödig, det känns som att något trycker på mot blåsan. Det gör inte ont men är otroligt irriterande och gör att jag bara kan vara hemma för att springa på toa hela tiden, kan heller inte ha sex för det känns bara obehagligt när man känner sig kissnödig. De senaste dagarna har det blivit svårare att kíssa, det tar någon minut innan det kommer något över huvud taget. Det blir bara värre och värre.

Jag vet att det inte är några bakterier i urinen och att det inte är klamydia. Har tagit två olika antibiotikakurer som itne hjälpt alls. Har inga andra symptom förutom att jag känner mig varma och hängig och förkyld. Ska till läkaren imorgon och är jättenervös för att det kan vara någon tumör eller något annat farligt? Vilken undersökning bör göras? Min läkare verkar inte riktigt veta vad det kan vara, men har pratat om en gynekologisk undersökning.

• Svar på tråden orolig och frusterad - kisserier
  • Hannaliten

Det kan säkert vara något medicinskt problem, vet inte vad dock. Men jag brukar ha typ samma problem när jag är spänd och nervös för något. Dock brukar det ju inte pågå så länge som ett par veckor..

Svar på tråden orolig och frusterad - kisserier