siiiiiilver!!!!
Kan inte vara något annat än stolt över de svenska hockeytjejerna, silver är inte fy skam, inte mot canada i alla fall.
till och med jag som e så totalt ointresserad av sport är lite nöjd just nu.....
Kan inte vara något annat än stolt över de svenska hockeytjejerna, silver är inte fy skam, inte mot canada i alla fall.
till och med jag som e så totalt ointresserad av sport är lite nöjd just nu.....
va bra att du e stolt...
Känns som att det var avgjort redan innan matchen, men OJ så bra av dom att ta silver!
Man hade ju inte gjort det bättre själv precis. Men det var pinsam utklassning i finalen.
Jag är också superstolt...OS-nörd som jag är...Grattis Sverige!!!
Jag tycker tjejerna gjorde en otroligt bra match!!!!! Deras arbete är helt fantastiskt....man kan inte annat än vara stolt!!! GRATTIS TJEJER!!!
Mitt hjärta är hemma:
Utklassning vet jag väl ändå inte, tyckte dom höll ihop bra mot ett överlägset Kanada.
de kommer nog garanterat längre än vad tre kronor gör i alla fall....
det är inte så utklassning att förlora med 4-1, grabbarna förlorade juh större förra veckan...., funderar på att lämna över tangentbordet till min hockeytokiga sambo, han kan hålla föredrag i flera år.... ;)