chilianna
snälla chilianna kan du inte maila mig din snabbbudget. lindablom57@hotmail.com
Tack på förhand
snälla chilianna kan du inte maila mig din snabbbudget. lindablom57@hotmail.com
Tack på förhand
Oj någon vill ha min hjälp- va kul Såg inte ditt mail förrän nu- hemskt ledsen. Hur som helst är budget på väg!!!
Åh, en tråd tillägnad Chilianna...Den kan jag ju utnyttja när jag vill fråga dig en sak!
Såg nånstans att du skall ha en off shoulder klänning på ditt bröllop. Jag vill gärna också ha en sådan. Har du någon bild på din?
(De flesta klänningar verkar vara helt axelbandslösa, har inte hittat så många off shoulder som jag gillar.)
Kram
Hej Nessan! Visst en hel tråd tillägnad lilla mig
(Har skickat budgeten till dig).
Ja jag ska ha en off-shoulder modell på klänningen. Har ännu ingen bild på min egen, men du kan se den såhär:
www.sinceritybridal.com gå in under "Europe" och sen under "the collection" och på "find style" skriv in 3026. På bilden är den ivory/rum- jag ska ha den i ivory/ivory- alltså hela klänningen i ivory med guldbrodyr.
Annars har jag sett att Nixa har någon off shoulder modell och Nixa eller Lilly har oxå till en tvådelad klänning offshoulder. Kommer tyvärr inte ihåg numren på dessa- men snyggt är det! Det är mkt axelbandslöst nu och lite trixigt att hitta så många alternativ till det/spagettiband!
Lycka till!
Kram
Förresten Nessan! Det syns inte på bilden att klänningen har klädda knappar längs hela ryggen och släpet och att det är ett långt släp på klänningen. Sen uppfattar jag det som att det är mer volym i kjolen än på bilden- de nya klänningarna har tydligen mer tyll isytt i kjolen...
Jättefin klänning Chilianna!
Jsg har fått för mig att jag helst vill ha båtringning på min klänning. Har dock inte varit och provat några klänningar alls, så vem vet, jag kanske ändrar uppfatning helt då jag väl får de på mig. Det kan ju vara bra att prova så man vet om man fastnat för modellen man kärat ned sig i! ;)
Jag har sett en klänning på ebay som skulle kunna vara Klänningen med stort K. Dock vet jag inte om jag vågar beställa en klänning jag aldrig provat. Iofs är den isf måttbeställd, men tänk om den inte blir som på bilden... Är nog helt enkelt för nervös för att beställa från Kina.
Nåja, jag skall ju först och främst börja med att prova några klänningar i butik här i Sverige! :)
...passar i modellen man kärat ned sig i menar jag.
Kan vara bra att korrekturläsa innan man postar!
Låter jättefint! Tror Nixa har en båtringad modell kommer inte ihåg nr. Men kolla hos Gunvors i Norrtälje!!