• brun ögd

Tandblekning?

Jag funderar på att bleka mina tänder, men vet inte om jag ska kontakta folktandvården eller om man ska våga prova något annat? Det finns så mycket att välja på...Och man vill ju vara säker på att det funkar!
    Nån som har något att rekomendera?

• Svar på tråden Tandblekning?
  • Maggie s

av egen erfarenhet vet jag att det är bäst att göra det hos en tandläkare.. kan bli riktigt fult annars.

lycka till

• Filipa

Jag ar sugen pa att prova Dentaway tandblekning.. vet dock inte om det funkar.. far se om jag vagar.

blekte mina tander hos tandlakaren med laser for hmm kanske ett ar sen eller 6-8 man minns ej.. det var valdigt vita innan sa gjorde inte sa mkt skillnad, dock blev dom vitare, kanns nu som om dom borjar tappa fargen kanske bara jag som inbillar mig...

• mjukglassen

beställ white stripes?

• Moulin

Jag har inte provat att bleka själv, men mina kompisar har gjort det och de blev jättenöjda. Resultatet blev superfint och ingen hade problem med ilningar. En annan kompis däremot gick till tandläkaren men var tvungen att avbryta den behandling hon gick på eftersom det ilade alldeles för mycket. Men hon måste ju ha väldigt mycket känsligare tänder, logiken säger ju att det borde bli bäst hos en tandläkare.

Svar på tråden Tandblekning?