• Skåning i Växjö

Bil mellan kyrka och fest!

Hej!Någon som har något bra tips på transport mellan kyrka och fest? Vi hade tänkt häst o vagn, men det blev lite långt (1 mil) så får hitta ett annat alternativ. Har beslutat oss för att inte lägga för mycket av budgeten på transporten, utan spara den till annat, men vill ju inte ha en sunkbil för det!! Tips mottages tacksamt! :)

• Svar på tråden Bil mellan kyrka och fest!
  • Justina

Växjö motorklubb kanske har medlemmar som kör fina gamla bilar. Vår granne var med där innan och jag vet att han körde brudpar någon gång men det var jättelänge sedan. Dessvärre snodde någon hans bil och brände upp den....

• okt2006

Jag skulle höra mig för bland släkt och vänner, arbetskamrater etc om någon har en finare bil som de kan tänka sig transportera er med, mot en mindre penning.

• Växjöbrud2006

boka häst och vagn till bara en del av sträckan!
    ni kanske vill bli av-vinkade från kyrkan OCH mottagna vid festlokalen eller så, men välj då vilken sträcka ni tycker är viktigast - antingen avfärd från kyrka eller ankomst till fest! :)

• jes12

Någon som vet var man kan boka häst och vagn i närheten av Växjö och vad det kan kosta?

• Skåning i Växjö

tror det kostar från 2500 o uppåt att boka häst o vagn!
    är inte från stan o dom flesta vi känner är också fd studenter... men ska försöka höra mig för bland vänner o bekanta lite mer :) Ska även kolla Växjö motorklubb, det var ett bra tips! :) tacktack!

• Blivande Fru!

Har någon hittat något fint åk?
    Vi letar men jag vill inte betala hur mycket som helst och blivande maken är kräsen

Svar på tråden Bil mellan kyrka och fest!