• 17/6 -06

underkläder för storbystade

hej på er tjejer!

snart ska jag bege mig ut och hitta några sexiga fina underkläder till dagen D

till saken hör att jag har 80D i BH och känner att jag ALDRIG hittar något bra ställe med det utbudet så det blir inte så ofta som jag kommer iväg o köper.
    det känns jättetråkigt, för jag gillar verkligen snygga underkläder!

Finns det någon som har tips på bra underklädesaffärer (ej typ Twilfit eller Lindex eller liknande) som har stora och snygga storlekar och kunnig personal?

• Svar på tråden underkläder för storbystade
  • blivande fru ländin

var bor du?

• Chilianna

I Dalarna finns i Borlänge Underverket. Annars är faktiskt Twilfit i Pub i Stlm riktigtriktigt bra! Jag har 75dd och hittade en axelbandslös, snygg ivoryfärgad bh där till min brudklänning!!

• L2K

I Stockholm rekommenderar jag Mellbins på Västerlånggatan!!!
    Helt underbar butik med storlekar från minimini till bautastort.

Man får personlig service så att det verkligen blir rätt storlek.
    Dom mäter en runt om och hjälper till och visar hur bh'n ska sitta.

Testa där! Där köper jag alla mina bh'ar.

• Ettolrach

Gustaf Mellbins är bra, likaså Details på Mäster Samuelsgatan och vill du komma hyfsat undan prsimässigt så rekommenderar jag ett besök på Debenham's på Drottninggatan där jag hittat flera fina BH:ar, t o m axelbandlösa i min storlek, 80G så 80D borde inte alls vara ett problem där.

• ~Annelie~

rekommenderar ocksåMellbins på Västerlånggatan!!

Har 80JJ,vilket är den största storleken de har... Men där har dom bra service och bra utbud av underkläder!!

I söderhallarna ska det också finnas en butik.. tror de har upp till H..

Sen finns det nån butik i västerås också.. men kommer tyvärr inte på vad de heter.

• #Nenne#

Hej 17/6-06

jag köpte en torselett(tror jag att det stavas)hos en brud affär och jag har 85E annars. Jag köpte min på Bloms brud och fest i Kungsbacka.
    Jag tror nog att det kan finnas lite varstans i landets brudaffärer. Annars har jag sett på miss mary att dom hade också fina när jag leta (2 år sendan).

Lycka till jag vet hur svårt vi har det.

Kram Nenne

• 17/6 -06

tack för alla svar!

Såg att jag var lite otydlig med vart jag bor även om jag valde Stockholms-tråd

så jag bor i Stockholm!

• Schnagelina

Butiken i Söderhallarna heter Pärlan.

Jag rekommenderar Victor/Victoria (igen )

Svar på tråden underkläder för storbystade