läkarhus opererade??
Halloj!!
Tänkte höra hur det gått för er som gjort operation hos Marianne. Ska ev. göra det själv där i juni.
Kul att veta innan man bestämmer sig till 100.
Halloj!!
Tänkte höra hur det gått för er som gjort operation hos Marianne. Ska ev. göra det själv där i juni.
Kul att veta innan man bestämmer sig till 100.
Väljer nog ca 300. Runda gelé.
Du då?
Antagligen to 22. Väntar på klartecken från anne-li. När ska du opereras,busgumman?
Det låter ju som det gick ganska smidigt för dig. Har inte hört nåt från Anne-li än. Ska nog ringa henne nästa vecka.
Skönt att höra från nån som opererat sig, hur det gick till och så.
Har du nån som hjälper dig där hemma?
Vi tänkte att om man tar det till midsommar är det ju helg och "gubben" är hemma och tar lillkillen.
Vill gärna hålla kontakten med dig och höra hur allt löper på..Okej?
Så du är hemma med minstingen.. Själv lär man nog ta ut semester.Hoppas du fixar det där hemma när sambon din ska jobba. Med lyft och så.Hur bor ni då? Du behöver inte ut och skotta nu när det har snöat då? Vi bor i villa men förhoppningsvis har det snöat klart då...
Har du bra ont fortfarande, efter ett par dar?
Hur lång tid tar det egentligen innan man ser slut resultatet?
Vi hörs / Sara
Hejsan busgumman..
Hur har det gått för dig, nu har det ju gått en vecka sen op./ sara
Hej Busgumman
Jag ringde förra veckan och ville att Anne-li skulle höra av sig om en op.tid, men har inte hört nåt.. Får nästan känslan av att dom glömt mig. Och det känns ju inte så jätte kul.
Har dom kunder ändå eller...
Ja ja hoppas det går bra för dig på onsdag.
Skriv gärna igen och berätta vad hon sa.
busgumman
Jodå jag fick hennes nr när jag var dit på konsult.
Ja ja jag ringer nog i morgon... vill ju gärna veta om tiden passade eller ej.
Busgumman
Hej!
Jag ringde i morse och gav jobbnr och mobil, men inget svar.Det är andra gången jag ringer och inget svar. Man vill ju helst inte "tjata".
Känns lite trist. Man vill ju faktiskt ha kontakt.
Skönt för dig att få duscha. Var du ut och shoppa sen?
Är du fortfarande svullen och öm eller har det släppt.
Ha det så bra.
Anne-li ringde min svarare i torsdags. Men hon visste inte hur Marianne skulle jobba efter april månad så hon skulle ringa upp igen..
Funderar starkt på att testa Liss och Liss i stället.. Vet inte..
Busgumman
Ringde till Liss i dag, och fick tid för konsult. på måndag nästa vecka. Sen lät det som att det inte alls var nåt problem med ev. op tid till midsommar. Få se hur det blir.
Tänkte på en sak.. nu har vi ju "pratat" ett tag här. Kan vi inte ha kontakt per mail/tel? Om du vill?Man har ju en del funderingar och så..
Min Mail är i så fall:
saris_71@hotmail.com