• Angel_87

Anna, bröllopsbilder på www.sahlholm.se/foton/index.html SÖKES!!!

kolla på denna länken tryck på klännigar för 4500 sedan på sida 2...verkar vara något liknande eller??!!
    lycka till..;)

www.tindra.e-butik.se/

• Angel_87

-Lanzara
    själv ska jag gifta mig 2008.08.10....
    hur gammal är du???
    har du kollat på vilken lokal du kan tänka dig att ha middagen/festen på"nyfiken"..själv har jag tänkt att ha den på gunneboslott/göteborg..;)

• Angel_87

vi förlovade oss 2005.08.10 på semester i turkiet....jag har nog tänkt att bjuda ca: 60 pers...
    har du hittat någon förlovnings ring som du är intresserad av???
    ett litet och intimt bröllop kan också var mysigt..;D

• Angel_87

har hittat en jättefin på www.tindra.e-butik.se/ om du vill se den gå in på erbjudande och tryck på sidan 3 Brudklänning 281a...
    jag ville ha det glittrigaste som fanns så min förlovnings ring har en rand med vitguld i mitten (Gulkanter) med linje av diamanter..

vet dock inte inte vilken alliansring jag vill ha kanske denna www.juvelsalongen.com/ den översta guld ringen...
    va kul att ni har så många att bjuda önskar att jag också hade en stor släkt...

jag tyckte att ringen du visade på länken var jättefin och väldigt elegant..
    har du hittat någon klänning som fångade ditt öga?

• Angel_87

Lanzara

den var jättefin....har tittat på en sån typ av klänning också...

jag har nog tänkt att ha håret uppsatt i en "boll" med en slöja och tiara.. buketten skall innehålla lijor och lila rosor m.m...själv??

• Angel_87

Dalabrud-07

hur har du planerat din dag?...lokal,klänning osv...

• Angel_87

nja..några stycken...
    jag tror att våra bröllop kommer att bli en succe med all den planering vi utför...
    ska lägga mig nu...
    du kan adda mig på msn om du vill babygirl_9998@hotmail.com
    sov gott

Svar på tråden Anna, bröllopsbilder på www.sahlholm.se/foton/index.html SÖKES!!!