• Lanzara

Anna, bröllopsbilder på www.sahlholm.se/foton/index.html SÖKES!!!

Jag har ett litet problem. Har hittat en UNDERBAR klänning, men vet desvärre inget om den... Mera än hur den ser ut...

Så, om du ANNA är här ännu skulle jag bli väldigt glad om du skrev lite info, eller någon annan som vet var man kan få tag på den osv...

TACK PÅ FÖRHAND!!!

• Svar på tråden Anna, bröllopsbilder på www.sahlholm.se/foton/index.html SÖKES!!!
  • Lanzara

TACK så mycket Angel_87...!!! Den var ju inte precis likadan, men vacker ändå, och påminde mycket! Det är så löjligt... Bara för att jag nu har fastnat för en blundar jag för resten... Så tack för att du öppnar mina ögon

Dessutom gifter jag mig om först två år så det hinner kanske ändra..?!
    Angel_87: En till ung människa, vad skoj. Jag är också det.. Har du bestämda bröllopsplaner eller drömmer du mest??!

För er som vill se länken direkt utan att behöva kopiera den upprepar jag var jag har hittat min drömklänning :

www.sahlholm.se/foton/index.html

• Lanzara

Jag är 88:a och vi skall gifta oss 23.2 eller 1.3 2008... (jag bor vi Finland och här skriver vi datumen tvärtom hur ni skriver, men hoppas du förstår!)

Det är så SPÄNNANDE!!

Ojdå, ni ska riktigt festen på ett slott

Den biten är oklar för mig än så länge... Men det finns en del väldigt vacKra platser nära havet här som jag gärna skulle ha festen på. Idag testade jag att skriva gästlistan, 102 gäster blev det (det hinner antagligen ändra lite ännu...)

Men jag vet inte.. På den senaste tiden har jag börjat tycka att det vore trevligt med ett lite mindre bröllop också... Vi får se! Hur många har ni tänkt bjuda?

Är ni förlovade än? Vi har tänkt förlova oss nyårsafton 2006.

• Lanzara

...och så gifter ni er tre år senare... mysigt

Har tittat på en hel del ringar, inget är bestämt... Men denhär gillar jag väldigt mycket:

www.handsweden.se/WWW/prod3.htm

Vet bara inte vilken vigselring som skulle passa den... (damringen med stenar i är den jag skulle ha som förlovnings, förståss.) Har du några förslag?

Ja, 60-70 pers skulle jag tycka vore lagom... Men min blivande har en stor familj och är yngsta barnet vilket gör att de andra redan har skaffat familj... och syskonbarnen ska ju också förståsspå bröllop... Men säkert blir det bra!

Har du hittat ngn klänning du gillar?

• Lanzara

Vilken vacker (men lite annorlunda med den pampiga kjolen) klänning!!! Gillade den faktist..

Ringen lät helt fantastisk och skulle säkert passa ihop med den du visade!!!

Förutom klänningen varsägare jag efterlyser har jag hittat en annan drömklänning... Som tyvärr är lite dyr... ca 10 000 kr. Den i mitten, nr. 777:
    www.benjaminroberts.co.uk/romantic2.htm

Har du funderat på buketten och håret?

• Lanzara

Välkommen hit Dalabrud

När står bröllopet?

• Lanzara

Dalabrud: Lugn, vi är ute ÄNNU MER i tid

Angel_87: Kolla in denna länk för frisyrtips (om du inte redan har gjort det) :
    images.google.fi/imgres&imgrefurl=www.brollopstorget.se/Annonser/%3Fdetails%3D12584%26PHPSESSID%3D&h=314&w=346&sz=21&tbnid=E6_fo2W_E5IJ:&tbnh=105&tbnw=116&hl=sv&start=7&prev=/images%3Fq%3D%2Bsite:www.brollopstorget.se%2Bbrudkl%25C3%25A4nningar%26svnum%3D10%26hl%3Dsv%26lr%3D

Ysch vad långt!

Jag vet ännu inte hur jag vill ha håret, antingen i en elegant bollfrisyr, eller så utsläppt, lockigt och bara en liten uppsättning. Fint med slöja, men jag vill inte att den ska skymma frisyren (men man kan ju ha den på olika sätt.)

Jag älskar blommor, så många olika oxå...
    Men har nu fastnat för vinröda kallor. Något mer vet jag inte, orkide´r vore inte heller helt fel!!!

Har ni berättat åt ngn datumet för den stora dagen ännu??!

• Lanzara

Nejdå, det ville inte!

Men kolla under "Skönhet & hår" och rubriken "Snälla behöver frisyrtips...!"

• Lanzara

De ska jag göra... Jag måste också lägga mej!!! (klockan är ju kvart före 1 i Finland...) men jag har sportlov!!!

GONATT!!

Svar på tråden Anna, bröllopsbilder på www.sahlholm.se/foton/index.html SÖKES!!!