sex under mensen
hej, jag och min pojkvän har inte sex under tiden jag har mens för jag trodde inte att det gick. har ni det? och var har ni sex då? ( i duschen går det inte för jag är allderles för kort och han e för lång).
hej, jag och min pojkvän har inte sex under tiden jag har mens för jag trodde inte att det gick. har ni det? och var har ni sex då? ( i duschen går det inte för jag är allderles för kort och han e för lång).
Varför skulle inte det gå???
Klart att det är lite krångligare och kanske inte helt fräscht när man blöder som mest, men är man sugen och båda tycker att det är okej så är det väl bara att köra..
Går ju att använda kondom om han inte vill bli blodig på sin heligaste.
Jag och min kille har sex under mensen ibland, han tycker inte jätte mycket om det och jag har sköra slemmhinnor, men ibland så kan vi inte hålla oss ändå. Men det blir nog mest missionären då..
Jag instämmer med föregående talare. Varför skulle inte det gå?
Jag tycker personligen inte om att ha sex när jag har mens för att jag känner mig ofräsch. De få gånger det har hänt att jag har haft det har vi lagt en handduk på lakanen för att skydda dem. Jag vet dock många som har sex under mensen och som känner mer lust då. Så det är ju helt upp till var och en hur man känner för.
Ok, med risk för att låta äcklig så... Dels så kan man ju göra så mkt mer än bara vaginal penetrering när man har sex... Har man bara tampong så man slipper blodet så är ju resten fritt fram liksom... Om man sedan vill kan man faktiskt ha sex helt som vanligt med tampongen inne. Det blir lite knep och knåp att få ut den sedan eftersom snöret åker in men det kan det ju vara värt... Jag har haft sex med flera partners och haft tampong inne. Ingen av oss har känt det, killarna har faktiskt inte ens vetat om det... *skratt* Fungerar klockrent.
Från en som inte vill ha "blodsex" :D
pickolina: Med tampong låter trixigt. Hur 17 får det plats liksom...?
aircondition: Konstigt nog får det plats utan att varken jag eller killen ens känner av tampongen. Har tom använt massage stav med tampong inne och den är ju ännu hårdare men det fungerade utmärkt det med.
Det går väl alldeles utmärkt, under förutsättningen att man själv mår bra och att killen inte är av en mera känslig natur..
De första dagarna, när man blöder mycket och kanske har ont, kan vara skönt att låta bli. Men sedan är det "bara" att köra på. Och som sagt, det finns ju en hel del annat man kan göra också.
Däremot så tycker jag att det låter väldigt vanskligt med sex+tampong. Skulle nog inte våga göra så själv, men fungerar det så är det ju bara att gratulera ;)
Miss Cee: Fungerar alldeles utmärkt. Har gjort så många gånger och med olika partners.. :) Antingen gör jag så eller så gör man allt annat utom just vaginal penetrering. Skulle dock ALDRIG ha sex utan tampong, känns inte fräscht men det är ju MIN personliga åsikt... :) För de som vill så är det ju bara att köra på... ;)
Vi bryr oss inte om ifall jag har mens eller inte. Vi märker ingen skillnad jämfört med annars mer än att hans sn... blir blodig, och det är ju lätt att skölja av efteråt. Jag brukar göra mig lite ren innan för att ta bort torkat blod och vi brukar ha lite papper till hands att torka med direkt efter, så kommer det inte blod någonstans. Det är ju inte direkt så att blodet sprutar ut...
AnT
Märker ingen skillnad??? Men ni har väl inte orals*x när du har mens eller har ni det med???
pickolina, Det har vi så sällan ändå, så det är inget problem. Jag vet inte vad man mer skulle kunna märka för skillnad för att man har mens...
AnT
Ok.. Själv älskar jag oralt och vill inte vara utan.. :) Nej om man bortser från det orala så är det säkert ingen skillnad, har aldrig testat så jag vet inte.. Inte min grej med blod men jag löser det ju på mitt eget sätt jag.. :D
Är det någon mer än jag som blir så otroligt s*t*ns K*T under mensen???
Vi brukar fixa det i duschen när jag blöder som mest. Är man kort fungerar det med en barnpall från Ikea, att stå eller sitta på. Med lite fantasi fixar man det om man är jättesugen.
Man kan ju även leka líte med duschstrålen om man inte känner för oralsex, när man blöder.