Inlägg från: pickolina |Visa alla inlägg
  • pickolina

sex under mensen

Ok, med risk för att låta äcklig så... Dels så kan man ju göra så mkt mer än bara vaginal penetrering när man har sex... Har man bara tampong så man slipper blodet så är ju resten fritt fram liksom... Om man sedan vill kan man faktiskt ha sex helt som vanligt med tampongen inne. Det blir lite knep och knåp att få ut den sedan eftersom snöret åker in men det kan det ju vara värt... Jag har haft sex med flera partners och haft tampong inne. Ingen av oss har känt det, killarna har faktiskt inte ens vetat om det... *skratt* Fungerar klockrent.

Från en som inte vill ha "blodsex" :D

• pickolina

aircondition: Konstigt nog får det plats utan att varken jag eller killen ens känner av tampongen. Har tom använt massage stav med tampong inne och den är ju ännu hårdare men det fungerade utmärkt det med.

• pickolina

Miss Cee: Fungerar alldeles utmärkt. Har gjort så många gånger och med olika partners.. :) Antingen gör jag så eller så gör man allt annat utom just vaginal penetrering. Skulle dock ALDRIG ha sex utan tampong, känns inte fräscht men det är ju MIN personliga åsikt... :) För de som vill så är det ju bara att köra på... ;)

• pickolina

AnT

Märker ingen skillnad??? Men ni har väl inte orals*x när du har mens eller har ni det med???

• pickolina

AnT

Ok.. Själv älskar jag oralt och vill inte vara utan.. :) Nej om man bortser från det orala så är det säkert ingen skillnad, har aldrig testat så jag vet inte.. Inte min grej med blod men jag löser det ju på mitt eget sätt jag.. :D

Är det någon mer än jag som blir så otroligt s*t*ns K*T under mensen???

Svar på tråden sex under mensen