• pysslig brud

Bh med genomskinligt ryggband?

Hej på er!
    Har äntligen köpt min brudklänning. Den har snörning i ryggen varför jag behöver en bh med genomskinligt ryggband. Var finns detta? Har letat som en tok. Tejp funkar inte, har provat.
    Jag bor i sthlm.

Vänliga hälsningar.

• Svar på tråden Bh med genomskinligt ryggband?
  • S.C

Hur långt ned på ryggen går snörningen?
    Det finns en sorts bh som går i kryss ganska lång ned på ryggen som man knyter runt magen. kanske funkar?
    Men genomskinligt har jag inte sett, borde man inte kunna sy genomskinligt band i en vanlig annars?

Lycka till!!

• CA_06

Dom är väldigt hjälpasamma på NK underkläder i Sthlm och brukar kunna trolla fram det man behöver för att passa sin klänning.

Dom föreslog en sådan som S.C. Pratar om till min klänning och det fungerade jättebra.

• vixen not a tramp

Ett sånt "BH-extension" band finns att köpa löst, man använder det på vilken BH som helst. Finns på Twilfit!
    (det är alltså ett typ BHband som man fäster på hyskan och haken i ryggen sen drar men ner banden, och runt, knäpper på magen och voila, en bar rygg, men med favorit BHn!)

• pysslig brud

Tack för svaren. Tyvärr funkar inte en bh med "kryss" i ryggen eftersom det skulle synas. NK underkläder... där har jag inte varit så det blir nästa anhalt! Eller så får jag konstruera en egen...

//Ingela

• Åsa.Hjärta.Antti

Hej!
    Jag har köpt en bh med genomskinligt ryggband på www.laredoute.se. Den sitter jättebra på, ken verkligen rekommendera den.
    Det går inte att länka direkt till den bh:n. Men gå in på "lingerie", å sen "BH" å så "avtagbara remmar" så ska den finnas där... Bekvämt och enkelt!

• discodivan

silkonbh du klistrar på tuttarna? finns med spänne emellan eller enskilda kupor

• Selly

Jag köpte en skön BH på H&M med genomskinligt band där bak! Tror den finns nu också, den fanns i alla fall i beiget, vitt och svart kostade runt 150kr!

• förhoppningsis

Åsa.hjärta.antti hann före laredoute har bhar med olika delar bla ryggbandet genomskinliga

Svar på tråden Bh med genomskinligt ryggband?