• mjukglassen

Hjälp snälla! Bästa ödmjukaste gynekologen Sthlm???

Måste ringa ngn snarast eftersom jag misstänker att ngt e fel på mig...:( har haft ont & oregelbundna "färgade" flytningar mellan mina senaste 2 menstruationer..samt hade så oerhört ont sist... detta kom idag, precis som förra månaden, fast det är runt 10? dagar kvar tills jag ska ha mens.. & jag har alltid annars så regelbunden..:( Jag vet att det finns fel som man inte ser om man inte är mkt noga/expert & vill därför ha råd om vem sjutton jag ska ringa? Jag kan inte vänta länge på tid & jag har dessutom sån skräck & vill bara spy när jag besöker gynekologen.. vill ha en varsam & snäll äldre kvinna helst.. var hos en bra i farsta sist, men har flyttat nu, ngn som vet om man är välkommen dit iaf?? tror dock att hon var barnmorska mer..vet inte om det är bättre att uppsöka en gynekolog/expert då jag känner att ngt e fel...........

snälla ni är de enda jag har just nu..

kramar, anna

Problemet är att jag

• Svar på tråden Hjälp snälla! Bästa ödmjukaste gynekologen Sthlm???
  • mjukglassen

det där sista var inte meningen, förlåt

• Carma

Mammamia på karlavägen är bra men de har långa väntetider :(( Kolla med de, de kanske har akutmottagning eller ngt.

• Swing

Ultragyn vid Odenplan har underbara kvinnliga gynekologer!

• Ayla30

Octavia-kliniken vid södra tycker jag är bra. men jag tror oxå att de har långa väntetider.

• mjukglassen

jag ringde till en gynekolog i söderort..dr marta silber.. ngn som vet om hon är expert (duktig)? farsta..

• Fröken Tärna

Mamamia på karlavägen har även Drop in. Här efter om det gäller även gynekologi.

Jag är mycket nöjd med bemötandet där, de är både professionella och vänliga.

• Freddans fröken

Ok,

Jag har också rätt jobbigt för att gå till Gyn. Men nu har jag en barnmorska på Cityakuten vid Hötorget. Hon heter Anki och är helt underbar. ung kvinna, dock , men varsam och väldigt lätt att ha att göra med.

• Swing

Min mamma är patient hos Martha Silber och är mycket nöjd med henne!

• Carma

drop in på mamma mia gäller inte gyn.

• mjukglassen

tack!!

är det någon som vet vad mellanblödningar (elr mer färgade flytningar..:/) kan bero på?

• plainol

Jag och mitt underliv är oerhört tacksamma för Dr Margareta Nordenvall som sitter mitt i stan. Sök på Skeppsholmens läkarklinik. Hon är väl runt 50, jättesnäll, tar en på allvar även om man inte håller på att dö och är inte det minsta "fördömande". Har aldrig haft problem att få tid hos henne .

• pickolina

Jag går till en lite äldre kvinna i högdalen. Dr. Cajsa Ragnitt. Hon och de BM som jobbar där (oxå äldre kvinnor) är helt underbara. Gått där i 10-15år, trots att jag bott i olika kommuner under denna tid, inte kommunsbundet alltså..

Flytningar kan bero på alla möjliga saker, bla svamp eller obalans i bakteriefloran, könssjukdomar osv...

Svar på tråden Hjälp snälla! Bästa ödmjukaste gynekologen Sthlm???