Patrik - Bröllopstorget när börjar ni sälja boken
om bröllop här på bt har för mig ni skulle göra det :) vart kommer den säljas här på bt?
mvh lillithsmamma
om bröllop här på bt har för mig ni skulle göra det :) vart kommer den säljas här på bt?
mvh lillithsmamma
Varför inte beställa boken från nån internetbokhandel? Den finns ju ute redan liksom
jo tänkte på det :)
vad är det för bok ???
_sus_
En bok om bröllop Planering, tips, idéer, inspiration... Jag rekommenderar den varmt
Var hittar man den? Vad heter den?
Javisst säljer vi den direkt, man kan få den enormt billigt av oss.
Det är bara att klicka på annonsen till höger om den här tråden, eller gå in på den här sidan:
secure.brollopstorget.se/brollopsboken.php
220 kronor är väl inte så enormt billigt? Jag köpte den från bokus.se för 221 kronor
Akademibokhandeln tar juh 419:- för samma bok
Briderella
Gör dom?!
BT eller bokus.se man ska satsa på då
på t.ex "bokpris" eller bokfynd.nu går det att hitta billigare
www.bokfynd.nu/cgi-bin/v2.0/www/nph-se.html/product/9188238504
Direktlänk!
Hoppas detta är okej att skriva, vill inte stöta mig med BT utan bara tipsa andra brudpar om hur man får tag på boken till bästa pris.
Jag fick frakten gratis när jag beställde från bokus.se Det får i och för sig alla studenter
Jag hittar ingen som säljer den billigare än vad vi gör, inte ens på bokfynd.
Patrik - Bröllopstorget
Nej, ni säljer den en krona billigare än bokhandlarna på nätet
Får vi som bidragit med tips någon ersättning?
jag köpte min också på bokus. Det är så billig frakt där och jag passade på att köpa ett par saker till när jag ändå skulle beställa därifrån
Vi tjänar faktiskt ingenting i försäljningsvärde på boken, snarare tvärtom vi förlorar pengar för varje köp eftersom vi säljer den under kostnaden för oss att skicka den till er. Vi ser det mer som marknadsföring eftersom vi medverkat i bokprojektet.