Buss transport
Någon som har ett billigt alternativ vad gäller busstransport från kyrka till festlokal?
Någon som har ett billigt alternativ vad gäller busstransport från kyrka till festlokal?
Har hört att flygbussarna Charter skall vara billiga
Vi har bokat Stockholms buss, det var det billigaste vi hittade, 1700 kr inkl moms.
Det är en för 50 pers från Järfälla kyrka till Sundbyberg.
Vi kollade även
Ekman buss,de skulle ha ca 2000 + moms
Westins, skulle ha 2300 + moms
Interbuss, skulle ha 1900 + moms
Kolalde även en sån där gammal dubbedäckare men det skulle kosta nästan 4500 kr
Vi har anlitat Westin Buss :) www.westinbuss.se
Äsch det skickades iväg för fort!
Vi betalar inkl moms 3000kr för två bussar (ca 100 gäster). Så för vår del så blev dom det billigaste alternativet.
Vilken bra deal ni fick!
Vi skulle få betala 2650kr för en behöver nämligen 2 bussar också.
zea, hur lång sträcka gäller det för er? Tänkte om det är där skillnaden ligger i? Vi ska "bara" åka från Södermalm till Djurgården.
Då är det sträckan som skiljer!Vi har nämligen bra mycket längre sträcka en er.
zea, jo, jag tänkte att de nog måste vara något sådant :)
Bokar ni buss/ bussar redan nu? Hur vet ni hur många ni ska boka för? Jag hade först tänkt boka buss efter vårt osa-datum men nu börjar jag tänka om. Bara det att vi har tänkt bjuda ca 80 pers men tänk om bara typ 60 kommer och 1 buss kanske då tar ca 65 pers men är man 80 så måste man ha 2 bussar... ja, hur göra?
Vi bokade en buss för 50 pers fast vi blir 72 totalt inkl oss.
Men vi vet att vi + minst 8 till kommer åka bil, sen är det alltid någon som inte kommer och minst 1-3 bilar till där någon kommer köra. Så vi hoppas det löser sig,men vi vet ju garanterat till sista osa datumet.
Hej, när vi gifte oss så använde vi Flygbussarna Charter, fungerade kalasbra. Jättetrevliga förare, de kom ut och hälsade, satt inte bara vid ratten. Jätte fina bussar var det också. Dessutom var de bäst i pris när vi kollade, de hade även börjat med alkolås då..skönt.. näst bäst var ekmanbuss samt interbus men de verkade så ointresserade på telefon, åkte med ekman på jobbet och det fungerade inte alls. Föraren var trött el otrevlig, och det var smutsigt i bussen, luktade illa.. tråkigt.. Delfibuss har jag åkt, de var fina bussar och glada förare men tyvärr för dyra när vi skulle hyra..
Malin & Anders,
Tack! Jag tror faktiskt att vi kommer använda Flygbussarna Charter- de verkar bra och billiga!