• Angela&Robert

Bröllop 16/6-2007

Hej alla bröllopslystna!

Är det fler än vi som skall gifta sig detta datum? Jag är nyfiken på hur ni kom fram till datumet och vilket datum ni förlovade Er.

Vi förlovade oss 10/12-2004, Robert friade och ville att vi skulle gifta oss 2 1/2 år senare. Lååång tid tänkte jag men över halva har ju gått! 9/6-07 var inget alternativ eftersom en kusin till honom fyller 30. Eller skall man ignorera det?? Vad tycker ni?

Kram Angela

• Svar på tråden Bröllop 16/6-2007
  • BrendaStarr

Vi ska gifta oss den 16/6 2007! Vi förlovade oss den 16/2 2004 och hade tänkt samma datum 2007 för vigseln, men det är en fredag och kändes inte som något alternativ. Och 16/2 -08 är (den tilltänkte)bestmannens sambos 30-årsdag, så vi ville inte "kapa" hennes dag heller... Så, för att få ett datum som inte kändes så svårt att komma ihåg, så letade vi lördagar som var den 16:e. Och så blev det den 16/6...

• Bröllopstokiig

Vi gifter oss också den 16/6-2007!
    Vårt gemensamma intresse för motorcyklar gjorde att vi träffades och blev väldigt goda vänner.
    I slutet av mars 2005 blev vi tillsammans, i juni 2005 köpte vi hus. 14/1-06 förlovade vi oss och min älskling sa ja när jag friade förra veckan.
    Min sambo ville ha ett sommarbröllop, och jag ville gärna ha ett datum så likt mina föräldrars bröllopsdatum som möjligt.
    Kyrkan är bokad, och festplatsen så gottsom bestämd(kunde bokas först nästa år) men annars är allt bara i planeringsstadiet. =)

• Angela&Robert

Tack för inläggen tjejer! Jättekul att det finns fler som planerat "vårt datum". Jodå, vi planerar också, men guuud vad mycket det är att tänka på! Vi vill ha ett traditionellt bröllop med kyrka, klänning, fotografering, blommor, mat, fest, inbjudningskort, bröllopstårta, håruppsättning mmmmmm.

Ha det gott och lycka till! Fler inlägg är mer än hjärtligt välkomna!

• Glädjebruden

**Puffar på tråden** Fler som har exakt detta datum?

• bride to be 2007

Hittade lite sent till den här tråden men ska också gifta mig 16 juni 2007! är ni kvar på tråden?

• BrendaStarr

Vi får väl se till att hålla den igång! Snart bara ett år kvar!
    Hittills har vi
    * hyrt lokal
    * bokat kyrka
    * nästan bestämt oss för kläder
    * pratat med frisör
    * undersökt menyförslag

Ett år går snabbare (och långsammare... )än man tror...

Svar på tråden Bröllop 16/6-2007