• Annie*

Varför kan jag inte se bilder på Köp & Sälj?

Är det någon mer som haft problem att se foton på Köp & Sälj sedan 7 mars? Fick hjälp med nytt lösen etc. då jag inte kunde logga in alls men de besvarade inte min fråga om detta. Kanske har det inget samband men det är ju i såfall lite för "bra" timing annars...? Ibland vet jag att inte bilden har öppnats men det här gäller samtliga foton, en liten ruta med ett rött kryss i visas i stället. Help

• Svar på tråden Varför kan jag inte se bilder på Köp & Sälj?
  • Here comes the bride!

Jag kan inte heller öppna bilderna sedan ett par dagar tillbaka.
    Varken på min hem-pc eller på jobbet.

• Annie*

Någon som kan hjälpa oss???

• anjisen

Har också samma problem! Mkt irriterande...

• 26maj2007

det är ingen som kan se bilderna under köp och sälj.

Det har hänt något när de gjorde uppdateringen.

Där är redan par tjejer som skrivit till Patrik om detta.

Antar att de gör allt för att få rätt på det.

Det är väll inget att göra sura miner över.

går ju att maila personerna som lagt ut annons. be de skicka bilder om det är något ni måste få se.

hade de inte gjort uppdateringar och flyttar till större sörvrar så hande nog hela BT och FL krachat.

• maria73

håller med tigern :)

fel kan väl inträffa överallt, eller hur?

• Annie*

De borde ju i såfall gått ut med information om detta (eller har de gjort det?) så varför ska man inte få vara irriterad/sur över det? Man kanske inte är ute efter något speciellt men vill ändå få inspiration och ideér utan att kontakta säljaren i onödan. Har hittat mycket under Köp & Sälj genom att browsa igenom alla annonser som jag inte visste jag behövde

• 26maj2007

Annie*

vet du hur många sånna här trådar här är? Du är inte ensam om att starat sådan här tråd.

Det finns väldigt många och Patrik kan ju knappast sitta och svara i vart ända tråd. Han har ju viktigare saker att lägga tiden på. Som att få allt att fungera.

Han har svarat i en tråd att de försöker att fixa allt så fort det går. De har redan fixat det viktigaste. att inloggningen och brud & verktyg funkar som det ska igen.

Är du kunning när det gäller datorsörvrar? Är du det så vet du mycket väl att allt tar tid och lätt kan krångla.

• Mollnick

Tiger72 Hmmm, håller med om att det finns mängder med trådar ang. detta, men inte behöver du väl reagera som om det är du personligen som angrips.

Då tycker du kanske det är ok att det tar eeeeevigheter att få sökfunktionen att fungera också? Jag kan lova dig att någon som är kunnig inom området hade fixat det. Så troligen finns det lite brister vad gäller kompetensen.

• 26maj2007

Svar som har kommit.

Igår hade vi ett planerat avbrott då webbplatsen var nerstängd under
    hela dagen, vi flyttade över vår tekniska utrustning till en säkrare
    driftsmiljö. Alla tekniska bitar är inte i ordning ännu, därför kan det
    fortfarande vara problem med inloggningen m.m.

Angående sökfunktionen så kommer den ingång nu i mars. Övrig uppdatering
    av Bröllopstorget kommer ta sin början i april, då ska vi även göra lite
    mer av ett krypin (som kommer kallas "min sida"), samt införa tjänster
    som gemensamt galleri, bloggar, gästbok mm.

Mollnick och Annie*

det var inte menat sur ton

• Annie*

Jag saknar hur som helst ett meddelande på t ex BT:s förstasida där det skulle kunna förklarats vilka bitar som kan ha drabbats av detta. Det är ju väldigt lätt att missa enbart trådar som förklarar detta så vida man inte sitter klistrad framför BT dagarna i ända. Eftersom jag tidigare vid några tillfällen haft samma problem med att öppna vissa foton ville jag bara höra om det har ett samband med detta (som jag ju skrev i min fråga) eller om det kan vara något annat.

Tiger72 Jag gillade inte frågan du skrev om mina kunskaper vad det gäller dataservrar. Jag ställde en vanlig vänlig fråga och förväntar mig svar därefter. Visst finns det saker man stör sig på som folk skriver här ibland men kan man inte hjälpa så undrar jag varför man engagerar sig på ett negativt sätt. Förstår att du inte menade detta med en sur ton men tänk på hur saker ser ut i skrift.

Nog om detta, vi får helt enkelt vänta tills det löst problemen

Svar på tråden Varför kan jag inte se bilder på Köp & Sälj?