• mjukglassen

Hur träna hemma? (Axlar, armar, ben osv..)

Jag har inte tid att gå till gymmet, så jag undrar..går det att träna lika bra hemma? Vad behöver jag köpa? Finns det någon sida som visar hur jag ska utföra övningarna etc?

Kram! Anna :)

• Svar på tråden Hur träna hemma? (Axlar, armar, ben osv..)
  • brud0610

Prova dvd:n Bodywork där finns det allsidig träning,både lite styrkeövningar,kondition och smidighet.

• lolabe

Jag har en dvd av Tamilee Webb "I want that body" - den är uppdelad i tre avsnitt - mage, ben, armar med två nivåer för varje kroppsdel - bra!

• Lycklig_!

Om du har ont om tid. Tag en morgon promenad i raskt tempo innan frukost och ät sedan rätt mat och ofta. Det ger bra resultat. Är du seg på morgonene ta en kopp kaffe innan promenaden (ger bättre effekt). Ät oxå kokt fisk och akta dig för snabba kolhydrater och såser som du inte vet vad de innehåller(tipset är för fettförbränning).

• Lady Marmelade

Man kan ju göra väldigt mycket övningar själv om man har ett par hantlar och något gummiband. Dessa båda är ju inte så dyra att köpa. Vanliga armhävningar och sittups kan man alltid göra. Gå lång promenader, cykla. Finns säkert böcker på biblioteket du kan låna om träning och träningsövningar.

Svar på tråden Hur träna hemma? (Axlar, armar, ben osv..)