• Amazonas

Missbruk av smileys?

Hej!

Här kommer ett lite OT inlägg...
    Jag gjorde just en reflektion i en annan tråd och jag ville helst inte skriva något där för att inte riskera att någon skulle känna sig träffad...
    Jag tycker att det är bra att många använder smileys i sina inlägg... Det lättar upp lite och gör det roligare att läsa!
    Men ibland när diskussioner brusar upp och någon fortfarande skriver leende smileys tycker jag att det börjar kännas lite konstigt. T ex när någon som ger rätt allvarlig kritik och verkligen skriver något som inte är snällt menat, trots det avslutar med eller ... Jag tycker det låter rätt arrogant...

Det är precis som att "så länge jag skriver en smiley efteråt så kan man n ä s t a n skriva vad som helst utan att det blir för taskigt för BT..." För JAG förstår i alla fall inte vad man skulle se "med glimten i ögat" i vissa inlägg...

Är det fler än jag som uppfattar det så?
    Kram från mig!

• Svar på tråden Missbruk av smileys?
  • Lioness *förlovad*

Tyvärr är det så att smileys kan dyka upp där man minst anar (och vill) det, så alla smilys kanske inte är avsiktliga, annors håller jag med dig till fullo.

• *BlushingBride*

Ja, jag har oxå fått till ett par smileys som inte var avsiktliga. Men jag förstår vad du menar!

Svar på tråden Missbruk av smileys?