• Skivbaren.nu

pris per kuvert?

Vad betalar ni? är ni på resturang eller hyr egen lokal mm?
    Vet att jag sett om detta här, men inte hittar jag de nu när jag var intresserad av att kika på de, så frågar igen :)

• Svar på tråden pris per kuvert?
  • Joppidopp

Vi är på ett slott söder om Stockholm och betalar 1250 kr per kuvert. Men vi blir bara 20 personer, så då kan man ju passa på och lyxa till det istället.

• mugglesfan

Vi är på en herrgård utanför Göteborg och betalar 605 kr/pers för maten (inkl tårta). Sedan tillkommer dryck och det vet man inte riktigt hur mkt det blir för det är påfyllning så länge det är tal mm. Men ca 1100-1200 hamnar vi nog på per person. Men vi blir max 42 pers...

• CTS

Vi betalar 675:- /kuvert men då får vi fixa all dryck själva men dom serverar för oss. I denna kostnad ingår tre rätters + tårta + lokalhyra + personal + blomster dek.

• CTS

Glömde säga att drickat kommer till och vi blir ca 80 personer

• jocelyn

ca 1000kr/kuvert, allt ingår. vi kommer att vara på restaurang.

• Sara 2/9-06

600kr/person, dricka ingår till allt utom "gottebordet". ska vara på en restaurang.

• 26maj2007

ca 400-600 kr beror på var vi ska vara.

det stället vi hoppas på idag så blir det 400:-. då tre rätters, tråta, nattmat, hyra, dekotation. med dricka 500:- och då har vi räknat högt på dickan.

• Sanasol

Där vi prel bokat, på restaurang... 735 kr för trerätters, tre glas vin, ett glas mousserande och ett glas dessertvin.

Tårta får vi fixa själva.

• Fiona II

1690kr/kuvert

da ingar:
    champange + 3 appertizers
    3 rattes med vin
    tarta, kaffe, avec
    fri bar
    pizzor pa natten

• Sara 2/9-06

Tiger72:

Var ska ni hålla er fest? Det lät nämligen billigt :D