juli 2007
Hej!
Fler som ska gifta sig denna månad?
Hej!
Fler som ska gifta sig denna månad?
JAG! 070707 i Frösö kyrka!
Sanasol :)
Hur långt har ni kommit i eran planering?
Vi har bokat kyrka och köpt inbjudningskorten. Hur många blir ni?
Vi ska bara ha ett litet bröllop med de närmaste (30). Har satt en budgett på 30.000 kr, hoppas att jag inte går över, då vi inte sparat något ännu. :)
Sanasol:)
Jag var inne och läste på den andra tråden och där finns ju din sida :). Oj oj oj, vad mycket du planerat. Jag har tittat på en ring som heter linda å e i guld med 4? stenar i en sned rand över ringen, låter krångligt?!
Trollungen
Min sida innehåller mycket mer än det vi planerat, mycket inspirerande bilder och sånt! :D
Vi har bokat kyrkan och prel bokat en lokel (restaurang) men ska kolla tre nya lokaler där man få ha med egen mat och dryck på lördag. Vi vill ha en lite billigare budget nu p g a att jag var tvungen att göra nya ringar! Så det kommer hamna mellan 35-40 000 ungefär för mellan 40-50 gäster! :D
Låter som en fin ring, vart har ni hittat den?
du kan gå in och kika på trollungen@groups.msn.com
fel adress :(
Arrrrrr, groups.com/trollungen/brollop
nu blir jag f-b....
Ska se om jag kan hitta den....
fel adress igen? :(
Hihi, göör det! :)
Håller på och städar och packar lite här hemma, vi åker till Jämtland ikväll eller morgon bitti... känns så spännande att kolla lokalerna! :D:D
själv sitter jag med min sjuka dotter i knäet, hon har varit sjuk sen i måndags. Vinterkräksjukan tror vi att det e...
Stackars liten, det har jag också haft! Värsta man varit med om nästan, låg på toagolvet och trodde nästan att jag skulle dö! Extra hemskt för de små också kan man ju tänka sig! :(:(
ja tycker så synd om henne. Hoppas ni får det trevligt på eran lilla resa :)
om vi kan ska vi gå på bröllopsmässan här i kalmar på söndag....ska bli SÅ kul.
Jo, det brukar vara trevligt! Min karl är därifrån så vi ska hälsa på hans föräldrar och så också! :)
Hur kommer du att dekorera era bord?
Har du några bra tips på hur man kan dekorera med färgerna aprikost grönt guld, det är guldhjärtan på våra inbjudningskort. Vet inte vad jag ska ha för färg på festprogrammet:O
Förlåt, vet inte hur den gubben hamnade där. :)