Oj vad tomt det är!
Ska tänka på det! Sett mitt inlägg på FL?
Ska tänka på det! Sett mitt inlägg på FL?
Hihi, ingen fara! :D
Har ni fått alla fotografbilderna nu?? *nyfiken*
Johanna85
Härligt, har redan beställt mina ringar från honom nu! Men ändå bra att höra vad du hade att säga, var flera här på BT som rekomenderade honom och han verkar proffsig! Får ringarna i maj...
Johanna 85
Dessa blir det:
beta.familjeliv.se/krypin/sanasol/gallery/phpwadiem.jpg
Fast med 0,20ct princess i mitten, totalt är ringen på 0,52 ct TW/VVS :) Platina rätt igenom. Känns toppen! :D
Japp, man får nog göra det när ens egna är över, man lär ju behöva lite "avgiftningsperiod" :D:D
Ja, skitbra pris måste jag säga! Nog för att det blev dyrare än vår budget på ringarna var från början, men det är det värt när jag KAN använda dem varje dag! :) Hihi, din ring är ju jättefin den med!! :D:D
Hihi, ja det är fint! Därför jag valde det till min mittensten! :D Tror det blir underbart! Dessvärre är det ju ett jack i förlovningsringen där vigselringen ska in, men Lennart skulle göra en hel ring så skickar jag ner den innan bröllopet så ordnar han gluggen som ska vara där... behöver bara betala frakten, skitbra service verkligen! :D:D
Puh, fick grubbla ett tag på gravyr, får ju inte plats så mycket i vigselringen precis! :D Men det blev bra tillslut! :):)
Vad kostade det att göra såna? Vill också göra det inför bröllopet!!
:):):) Man lääängtar så tills det blir dags att fixa lite mer saker på riktigt! Vi ska kolla lokaler i morgon faktiskt, så det känns spännande! :)
Nu borde jag sätta fart med disken här hemma så vi kan åka ikväll, ska till Jämtland (dit vi flyttar i december och gifter oss nästa sommar, bor nu i Umeå) och man kan ju inte lämna allt i en enda röra! :);):)