Mys med tärnorna
Skulle vilja göra något mysigt med mina tärnor dagen innan - kanske ge dem någon bra present - de är ju ändå mina bästa vänner. Tyvärr råder dock idétorka. Tips någon?
Skulle vilja göra något mysigt med mina tärnor dagen innan - kanske ge dem någon bra present - de är ju ändå mina bästa vänner. Tyvärr råder dock idétorka. Tips någon?
Nu vet jag inte var du bor. Men kanske Centralbadet. Ta en behandling, bada i bubbelpoolen, basta lite.
Ut och ät på en riktigt mysig och speciell restaurang. Kanske Wallmans salonger. (Kanske inte är så bra kvällen innan eftersom det blir ganska sent där)
Kanske en trevlig fikakväll med lite extra lyx som tårta, så ni kan varva ner inför dagen D och prata ihop er?
I presentväg har många gett smycken att ha på bröllopet, kanske är nåt?
Mmm låter härligt att äta gott - tyvärr bor jag i Karlstad där utbudet är sådär jämfört med storstäderna men det finns ju iofs alltid Selma spa i Sunne :)
Mysig middag. Gå igenom det sista. Överlämna ett halsband som de kan ha på sig på bröllopet. Så ska jag göra
Spa hade jag gjort. Massage, varm bad... Bor du i Gbg? Haga-badet är ett hett tips =)
annasr ett hemma-spa med lite snacks o tjejig kväll.
Annzis: bra tips det där med spa, vi skall gifta oss i Värmland - nära Sunne och då givetvis är ju Selma Spa jättenära. Har varit lite förkyld och det verkar sätta sig på hjärnan ;)
Spa låter mysigt. Du har ju BM Hud och Spa i karlstad www.hud-spa.se/index.html Har aldrig varit där så vet inte om det är bra, men du kan ju kolla.
selma spa verkar ju vara jättemysigt! Vad lyxigt för er!