• gullerika

Mys med tärnorna

Skulle vilja göra något mysigt med mina tärnor dagen innan - kanske ge dem någon bra present - de är ju ändå mina bästa vänner. Tyvärr råder dock idétorka. Tips någon?

• Svar på tråden Mys med tärnorna
  • Nett@n

Nu vet jag inte var du bor. Men kanske Centralbadet. Ta en behandling, bada i bubbelpoolen, basta lite.

Ut och ät på en riktigt mysig och speciell restaurang. Kanske Wallmans salonger. (Kanske inte är så bra kvällen innan eftersom det blir ganska sent där)

• tattar-Emma

Kanske en trevlig fikakväll med lite extra lyx som tårta, så ni kan varva ner inför dagen D och prata ihop er?

I presentväg har många gett smycken att ha på bröllopet, kanske är nåt?

• gullerika

Mmm låter härligt att äta gott - tyvärr bor jag i Karlstad där utbudet är sådär jämfört med storstäderna men det finns ju iofs alltid Selma spa i Sunne :)

• Jupiter2

Mysig middag. Gå igenom det sista. Överlämna ett halsband som de kan ha på sig på bröllopet. Så ska jag göra

• Annzis

Spa hade jag gjort. Massage, varm bad... Bor du i Gbg? Haga-badet är ett hett tips =)
    annasr ett hemma-spa med lite snacks o tjejig kväll.

• gullerika

Annzis: bra tips det där med spa, vi skall gifta oss i Värmland - nära Sunne och då givetvis är ju Selma Spa jättenära. Har varit lite förkyld och det verkar sätta sig på hjärnan ;)

• JuniBruttan

Spa låter mysigt. Du har ju BM Hud och Spa i karlstad www.hud-spa.se/index.html Har aldrig varit där så vet inte om det är bra, men du kan ju kolla.

• Annzis

selma spa verkar ju vara jättemysigt! Vad lyxigt för er!

Svar på tråden Mys med tärnorna