lite väl tjatigt???
vart kom helt plötsligt "alla" som har chans att vinna hårförlängningar ifrån...
vilket jäkla tjat..
helt plötsligt är det 2 BT:are av fem finalister..otroligt vilken statistik.
vart kom helt plötsligt "alla" som har chans att vinna hårförlängningar ifrån...
vilket jäkla tjat..
helt plötsligt är det 2 BT:are av fem finalister..otroligt vilken statistik.
Håller med! Jag försöker kolla lite efter trådar om hårförlängning just nu så det är ganska jobbigt med alla dessa förtäckta vädjanden... :(
Det hela verkar vara ett "förklätt" reklaminslag
Vad pratar du om? Vilken tävling?
Felicie..
"två" personer som vill att vi ska rösta på dem så de kan vinna en hårförlängning
Tycker att det blir lite konstigt nar man gar ut och tigger om roster pa ett forum. Det ar val inte sa tavlingar ska ga till? Vill man verkligen vinna sa kanske det ar latt att ta till sana metoder sa jag menar inget illa till dom som gor det. Kanns bara lite fel, lixom...
Äh det är väl jätte smart om man vill vinna en tävling..hjälp dom istället vetja...gnällisar ;)
Det har jag faktiskt gjort (utan vidare eftertanke) men den blev dom tva...?
Men SEN blev dom tva
ja jag har inte varit inne och upptäckt den andre, men det är sant då blir det inte lika kul att att hjälpa till.
Kan ge mig den på att det är samma person..och det är någon som har med den salongen att göra...Smygreklam!
om ni nu misstänker smygreklam, någon som anmält det?
inte jag i alla fall, men de verkar ha gett upp....
Tror inte att det är smygreklam. Tycker att alla här har väldigt lätt för att alltid anklaga varandra för smygreklam. Låt dom va istället och klicka inte på deras länkar då! Men det är ett VÄLDIGT anmälande till höger och vänster hela tiden...
Förlåt TS att jag går ifrån ämnet men jag måste bara få ur mig detta:
Om inte folk hade varit snälla och länkat och tipsat mig om saker hade jag inte varit på länga vägar så färdig med min planering som jag är nu!
Var ska man få tips på fotografer, solister, cateringfirmor m.m m.m om inte här?? Om alla som tipsar om sådana här saker blir anmälda så tycker jag att mycket av funktionen med ett sånt här forum försvinner.