• @----`

Här kommer det bilder!

Här kommer det bilder!

Här kommer det bilder på vårt bröllop!!

Vi gifte oss den 4 februari 2006. Det var en vacker vinter dag med strålande sol, men det var kallt -10 grader.
    Började dagen med att åka till min frissa som skulle fixa hår och make up. Där möte jag även upp mina tärnor. Tiden gick så fort men min frissa Hanna var noga med att vi skulle få i oss lite mat så hon hade avsatt tid för mat i sin planering. Det var väldigt skönt för det är lätt att man glömmer det själv.
    Efter frissan mötte vi upp brudgum (min man) och Best man och åkte till fotograferingen. Där vi gifte oss är det väldigt vackra omgivningar, så vi hade bestämt oss för att fotas ute. Hade nog inte tänkt oss att det skulle vara så kallt! Det var för kallt! Bilderna blev väldigt vackra men tänk er för innan ni väljer ute fotografering på vintern. Tyvärr frös mina blommor och blev helt förstörda. (ni får ser hur de ser ut på bilderna). Jag blev ganska ledsen för det men det var också det enda som gick fel denna dagen. Allt annat var prefekt!
    Som ingångsmusik i kyrkan hade vi ABBA med Arrivial. Min morbror hade arrangerat hela låten utan vår vetskap med orgel, fiol, trumpet, och barnkör Det var helt fantastiskt. Hela vigselgudstjänsten var full av musik. Vi hade flera vänner som sjöng och spelade. Ett tips är att lägga ner lite tid på planeringen av gudstjänsten. Det var så härligt att få stå där och höra sina vänner sjung och spela och tiden i kyrka gick så fort.
    Efter vigseln hade vi en gemensam samling för alla som hade varit i kyrkan. Där skålade vi och åt lite choklad. Efter det begav vi oss till festlokalen för trerättersmiddag och fest. Allt var så perfekt med tal, spex och bus. Folk bjöd på sig själva och det blev en glad och spontan fest med middag först och ett band som spelade.

För bilder kolla in på länken:

www.familjeliv.se/krypin/express/presentation.php

• Svar på tråden Här kommer det bilder!
  • lolabe

Grattis! Ni var väldigt fina! Var gifte ni er?

• Amazonas

Superfint!
    Du var jättefin i både klänning och frissa! Lycka till i framtiden!

• Buzzlan

Gratulationer till det vackra brudparet!

Vilken snygg frissa du hade. Ska också ha något liknande men med murgröna lindat istället för pärlor....Lycka till som herr & fru!

• reflex

Vilket fint halsband, var har du hittat det? //rebecca

• Meddelande borttaget
  • Lyxus

Ni var verkligen jättefina!

Ställer samma fråga som reflex: Var har du hittat halsbandet? Mycket snyggt...

• gelus aug-06

Grattis! Vilket vackert par!

Nu kanske jag låter tjatig - men jag undrar oxå var du har köpt ditt fina halsband? Jag är ute efter något liknande, men har inte hittat något bra ännu.

• råsten

Vackert par, nyfiken undrar om allt hår är ditt eget :) eller har du förlängt?

• luv

Ni var verkligen superfina!!! Längtar...

Svar på tråden Här kommer det bilder!