Bröstlyft
Hej på Er,
Finns det någon här som gjort ett bröstlyft? Om,,, blev ni nöjda med resultatet och behåller brösten formen?? Kan ni ångra er idag att ni inte gjorde något inlägg? Tacksam för svar.
Hej på Er,
Finns det någon här som gjort ett bröstlyft? Om,,, blev ni nöjda med resultatet och behåller brösten formen?? Kan ni ångra er idag att ni inte gjorde något inlägg? Tacksam för svar.
Hej
Jag har inte gjort mitt än men en släkting till mig gjorde ett lyft och det håller stilen fast hon var 40 när det gjordes och nu är hon 60 år.
Jag gjorde ett lyft i april 2002 och direkt efteråt tyckte jag att brösten satt under hakan!!!!! Men efter ca 6 månader har dom fått en mer naturlig form igen. Är rätt nöjd fortfarande fast jag fått ett barn efter. Gick tyvärr inte att amma så bra. Skulle kunna tänka mig att göra om det om jag inte är nöjd om ett par år.
hejsan!
Jag gjorde bröstlyft i slutet av oktober förra året. Jag ångrar mig inte EN sekund. Men jag passade även på å förstora (kostade "bara" 5000:- mer).
Satt idag och tittade på mina före och efterbilder... och jag kan bara säga EN sak... jag ångrar mig ABSOLUT inte.. jag är jättenöjd..
till hösten (när ett år gått sedan op) ska jag korrigera lite, flytta ner ena implantatet och runda till formerna nertill lite. Men även om det inte är 100% klart idag så är skillnaden mot det jag hade innan enorm. Jag är jättenöjd.