• dark_eyez

är detta möjligt?

Jag är 1,75 och väger 88 kg. Jag vill gå ner till 78 kg tills 1:a juli. Är det möjligt eller siktar jag för högt?? Det är typ 16 veckor tills. Det borde ju helt klart gå. Tror ni att man kan nå denna vikt med Viktväktarna och mycket träning, för det är det jag tänkte köra med??

Tacksam för svar.
    *vill vill vill gå ner*

• Svar på tråden är detta möjligt?
  • Nightingale

visst är det möjligt!! Det verkar vara en jättebra takt dessutom! Jag är oxå 1.75 och har gått ner med 1 kg i veckan (förra året), håller vikten bra!!

Men jag gillar aftonbladets viktklubb bättre än vv. Dels är det svindyrt med vv och så finns det inget som heter "obegränsade alternativ" ALLT innehåller kcal. Jag gick inte ner någonting med vv. Jag åt för mkt frukt.

Med viktklubben får man lära sig exakt vad varje livsmedel innehåller och det känns mer relevant för att man ska kunna bibehålla sitt sunda matintag även längre fram!

• Blowjo

jo..jag tror absolut du kan lyckas....det händer en del med kroppen ganska fort, när man bryter gamla vanor...som ingen skräpmat, eller läsk..eller godis m.m.

om man slutar med allt detta och sedan börjar motionera på olika sätt och äter nyttigt så..Absolut! :)

lycka till...

själv ska jag köka cambridge för att komma dit jag vill..till 1 Juli ;)

Svar på tråden är detta möjligt?