Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Här är vår nya tråd.......... Välkomna alla. Gamla som nya!
Stavas gamla med 2 m kanske??? Gammla?
Hmmmm
Hallå! Trevligt med ny tråd! Gamla stavas väl med ett m?? (jag missade nog den genomgången på svenskan...hm)
Jag kan fortfarande inte se tråden?????????????????????????????
Va? Fattar ingenting. Inte kommer den upp heller när jag söker, utan får gå på den gamla tråden och Robies länk till denna...
Har missat att det funnits en tråd för Halmstad brudar.
Kul, hänger gärna på här.
Va roligt med nytt folk!!! Ja detta är vår 4:e nu. Vår senaste är: www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1385723.html Där kan du läsa lite om vad vi sysslat med :) Välkommen!
Anna: Det var ju skumt det där. Jag vet ju att inläggen kan försvinna efter 3 månader i favoriter, så den gamla kommer nog att försvinna idag. Men det låtert ju lustigt ditt problem. Testa att mejla Patrik på BT och fråga.
Jag har lagt in den i favoriter nu, så det går bra för stunden! Har mailat Patrik, hoppas bara han svarar!
Jag har förresten fin-besök på jobbet idag Min Tindra är med för Thomas skulle jobba heldag i dag, mysigt faktiskt, men hon tycker det är lite knepigt tror jag...
Tindra är min hund alltså....
Och jag hittade hit också. Hoppas ni mår bra, och välkommen tina14jan, nu är inte jag "nyast" på tråden längre! :) Skulle vara spännande att höra lite om dig.
Christina
Varför har du inte Tindra med dig alltid? Slipper hon vara ensam. Hon kan väl inte störa där, ni är ju så få.
Bra att ni hittar hit..... :)
Ser föresten att man fortfarande kan svara i den andra tråden. 3månadersreglen gäller kanske inte längre........ ja ja s k i t samma.