• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

Dallis

Fina bilder, ser superhärligt ut....lag vill oxå dit....;)

• Gerda

Du vet... barnens fiskedamm - de har ett "metspø" øver dammen och på andra sidan så sitter "nån" och hænger fast nåt skoj på kroken.

Barnen får påsar med pyssel, målarbok etc.

Fiskedamm ær ju kul før vuxna också. Antar att andreas kommer att vilja fiska han med!

• Hej baberiba

Gerda

Ska du ha barnkalas?? är inte det lite för tidigt:o

:D:D:D

• Gerda

haha... till brøllopet... om det blir barnbrøllop. Ska ændå fixa en fiskedam... så det kan jag pilla med i år :D

• Hej baberiba

Ahaaa nu fattar jag..:D det tog lite tid bara:o

Ska du göra fiskdamm till barnen eller?

• Gerda

Ja! Klart till barnen ;) OM det blir bestæmt att det kommer barn - vilket det nog gør iom att våran kommer att vara dær.

Tidigare pratade vi om barnfritt OM kusinbarnen fr USA inte skulle komma... men nu lutar det åt barn på festen. Då komemr vi att ha en barnvakt o ett rum dær de kan leka, mysa o somna om de vill.

• Hej baberiba

Gerda

Det låter trevligt...:D jag kommer:D son babysitter...:D

• lightfish

Cheerful

Hallå där :) Hittade dina bröllopsbilder i tråden om limegröna blommor,vad fiiiin du var! Ser ut som en grekisk gudinna.

Hur går det med espressomaskinen?

• Hej baberiba

lightfish

Tack;) och jag är fortfarande FIN ! du skrev VAR fin...:D:D:D:D:D

Hade inte tänkt att bli en grekisk gudinna men många såg mig som det men jag ville vara en älva...:D men det gör inget för jag fick så mkt komplimanger:D

Näpp ingen espresso ännu:o undrar när den kommer :? jag gissar på imorgon...:D

• lightfish

Cheerful

:D :D :D Klart du FORTFARANDE är fin ;) men såg ju bara bröllopskorten ju...
    Men det är kul att se blonda brudar, rädd att jag ska försvinna i min vita klänning. Delvis därför jag vill gifta mig mitt i sommaren: kanske har fått lite färg!

Du får bjussa laget runt här på lattes när den väl kommer :D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4