• Desperate2bewife

April-07 tråden

Det är kanske inte så många som gifter sig i april men vi har valt denna vackra vårmånad. Hoppas det kommer fler som vill vara med i min tråd snart! Välkomna att diskutera allt som har med bröllop att göra!

• Svar på tråden April-07 tråden
  • tarisen

Vi ska gifta oss 14/4 -07

Hoppas det är sådär lagom vårigt som det brukar vara vid den tiden (eftersom vi bor i Skåne borde det vara det)...

Har inte kommit så jättelångt i planeringen än, men har iaf bokat kyrka och festlokal :)

• Desperate2bewife

Hej tarisen o välkommen!
    Vad roligt med fler aprilbrudar. Vi har valt den 21 april, min sambos födelsedag och dessutom den enda helgen som passade in i mon sambos arbetsmönster, han arbetar i Norge. Vi har inte heller bestämt så mycket mer än när, var och hur. Vi bor också i Skåne, så vi får hoppas att det är fint som det brukar. Vi gifter oss utomhus om vädret tillåter.

• Desperate2bewife

Får lämna min egen tråd, har valt att skjuta fram bröllopet till augusti med tanke på vädret, vi gifter ju oss utomhus så det är väl lite varmare då!

• tarisen

så då blir jag ensam kvar :(
    men det blir säkert bättre för er i aug då ni vill vara utomhus

själv skulle jag vilja flytta mitt bröllop till lite närmare.. vill gifta mig nu!! känns som en evighet till april nästa år
    men på fredag ska vi iaf fira -1 årsdagen :)

Svar på tråden April-07 tråden