• Pumpkin

Vilken storlek har ni som är ca 171 å väger ca 62 kg?

Jag är 171 och väger runt 63-64kg och har oftast 38/M på byxor/kjolar och 36/S på tröjor (om brösten får plats).

• Pumpkin

Ålin

Det va ju storlekarna vi ville höra

• Pumpkin

Det där med höfterna känns ju igen, 38 är faktiskt ganska ofta önsketänkande Men _egentligen_ (utan höfterna) så har jag 38

• Pumpkin

Samma sak hände mig faktiskt. Fast jag gick upp i vikt först, sen när jag hade gått ner igen då var höfterna jättebreda!

• Pumpkin

Ålin

Haha, jag är lika dan - 38/40 i byxor och 70 i BHomkrets

• Pumpkin

Juliette

Jag kämpar med att gå ner några kilon. Inte så mycket för att jag _behöver_ men för att jag har några kilon kvar till min trivselvikt.

• Pumpkin

elenita

Håller helt klart med dig!

• Pumpkin

Frances

Jag vill inte låta som nån mamma eller nått som försöker "förbjuda" saker, men du är medveten om att om du går ner några kilo så blir du underviktig?

• Pumpkin

Eller ja, ditt BMI lär ligga nånstans kring 19, så det är ju undervikt redan. Dock vet jag ju att det ofta är svårt att säga pga muskler/fett osv. Och jag har en tendens att vilja gå ner till undervikt oxå

• Pumpkin

OBS! Menar det inte som ett påhopp eller som att vara taskig, vara en värnande tanke om en medsyster i bröllopsträsket

• Pumpkin

Frances

Skönt att du tar det på rätt sätt
    Och ja, vi tjejer har en tendens att vilja vara "lite extra fina" lagom till sommaren Själv brukar jag ha lätt att gå ner i vikt, men den här gången när jag väl bestämt mig, då rör sig inte vågen ett gram

• Pumpkin

Frances

Har HAFT lätt att gå ner i vikt Jag fattar inte det där egentligen... För annars brukar jag kunna gå ner i vikt utan att tänka så mycket på det, men nu när man liksom bestämt sig, DÅ är det KÖRT! Fattar ingenting... Motionerar rätt mycket (rider 4-5ggr/v) och försöker äta 3 mål mat om dagen + 2 mellanmål och dricka massa vatten. Händer nått? Neeej

• Pumpkin

+ att jag inte äter nått sött alls under veckorna och inte vräker i mig sånt på helgerna heller!

Men det här var ju lite OT förstås, sorry TS

• Pumpkin

Frances

Ja kanske är det så, länge sen jag mätte mig oxå. Men det känns ändå så förargligt! Ska börja ta powerwalks med stavar så fort våren vågar komma, då får vi se om jag inte lyckas bränna bort nått kilo

Svar på tråden Vilken storlek har ni som är ca 171 å väger ca 62 kg?